Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 661
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Jonisa2016-01-23 16:04
Antal indlæg: 2162

Godt at du lytter med, Monk!

For mig var den største besværlighed med "Opret spil" ikke den til tider store ratingforskel i et givet hyggespil.

Det var faktisk, at mange af modstanderne i "Opret spil" løb tør for engagement hvis det lykkedes mig at få opbygget et forspring i spillet.

Ret hurtigt begyndte jeg at bruge "Søg medlem" for lige at tjekke en spillers "røde" statistik og rating, inden en eventuel invitation.

- og siden ligadebut i nov/14 har jeg så spillet max ti hyggespil........

Monk, - hvis du kan implementere to parametre i fx tre niveauer hver i "Opret spil":

1. Ventetid for parring. (fx 6, 24 eller 48 timer)
2. Ratingforskel. (fx max 100, 300 eller 500 points)

- så kan hyggespillere få indflydelse på det ene parameter, - i det mindste.

I øvrigt oplevede jeg ikke problemer med tilfældig/standard......

horsens - Spil admin/Forum admin2016-01-23 16:52
Antal indlæg: 9756

Et forslag til udviklerne: under "søg medlem" kunne der tilføjes et felt med "rating", så hvis man skriver "2000", kommer samtlige spillere med rating fra 2000-2099 etc. Så kan man plukke ud derfra

tcoxen - Ikke længere medlem2016-01-23 17:17
Antal indlæg: 4341

Jeg må sige, at jeg ofte har fået tildelt et tilfældigt brædt, selvom jeg har ønsket standard. Så jeg er stoppet med at søge modspillere på den måde.

FYS2016-01-23 17:31
Antal indlæg: 41

Mærkeligt. Som FYS har jeg spillet 2291 spil ved at søge tilfældige modstandere. Både standard og tilfældig spil. Har aldrig oplevet at få tildelt andet end det jeg har ønsket.

ABN2016-01-23 18:13
Antal indlæg: 121

Jeg er også flittig bruger af funktionen og husker heller aldrig at have fået et andet bræt end ønsket. Vi kan jo opfordre flere til at bruge funktionen, så er der som jeg forstår det, større chance for hurtigere at finde modspiller i nærheden af ens egen rating ;-))

anno19352016-01-24 21:11
Antal indlæg: 74

Vennelisten er et rigtigt værktøj. Jeg har altid maksimalt antal spil kørende og ofte flere spil med samme modstander på en gang.
Sådan undgår du rating snobberi :-)

anno19352016-01-24 21:56
Antal indlæg: 74

PS. Glemte at sige at modstandere med den dobbelte rating spiller igen, igen og igen :))
Det handler om et sjovt spil ikke hvor mange guldmærker man har fået i Føtex :)

lepenepe2016-02-03 23:08
Antal indlæg: 119

Jeg søger næsten altid en tilfældig spiller - som ovenfor beskrevet virker formlen jo fint, og det er næsten en endnu større udfordring, når manved man skal vinde stort (eller kun behøver lidt).
Til gengæld ville jeg rigtig gerne have mulighed for at søge efter en tilfældig spiller med max f.eks. 5 % afbrudte spil. Jeg gider simpelthen ikke dem, der har flere afbrudte.
Af samme grund kunne det være rart at få mulighed for at se statistikken for den der inviterer INDEN man besvarer invitationen...

Jonisa2016-02-03 23:15
Antal indlæg: 2162

Hvis du vil ha' fornemmelse for en modstanders "røde spil", kan du prøve min variant beskrevet tidligere i tråden.

lepenepe2016-02-03 23:54
Antal indlæg: 119

Det kan jeg selvfølgelig - men min pointe var jo netop at jeg egentlig helst vil spille med en tilfældig spiller. Og at jeg stort set aldrig afviser en invitation. Til gengæld inviterer jeg kun nogle få spillere selv ( og det er dem, jeg spiller meget med, eller kender privat). Og din variant forudsætter at JEG inviterer... Egentlig beder jeg bare om en mulighed for at blokere "røde" spillere...

Viser side 1 2
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?