Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 859
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Injo2012-09-12 21:28
Antal indlæg: 1

Er også ny og spiller på min smart phone.. takker for oplysningerne.. mangler også knappen til afsluttende spil..

metex2013-01-15 22:16
Antal indlæg: 5

jeg føler mig stadig som ny,- men selvom jeg har læst spilleregler & forumindlæg, kan jeg ikke se, hvad der sker,- hvis éns rating går ned under 0 (nul)...Min er på ca 400 nu...

karine2013-01-16 07:39
Antal indlæg: 15

Jeg er stødt på begreber som "panik-" og "stress-" spil. Hvad er det?
Jeg kan se at man får strafpoints for at spille den slags spil.

Lilli2013-01-16 08:29
Antal indlæg: 3916

De to fænomener fungere på PC-udgaven af ordknap. Der kan du vælge 4 eller 5 forskellige hastigheder for spillene. Hvis du spiller stress har du 2 minutter pr træk, dog max 10 minutter ialt, over skrides de er det du får strafpoint. Hvis du spiller Panik mener jeg du har max 3 minutter, men det kan du læse om på pc- en.

horsens - Spil admin/Forum admin2013-01-16 10:30
Antal indlæg: 9756

Metex, vi har endnu aldrig oplevet at nogens rating rammer bunden. Det laveste jeg har set, er ca. 250, men vedkommende har kæmpet sig op igen, så du skal bare klø på!

Jeg kan se i din statistik, at du har vovet dig ud i Hast mod modstandere med 1500 i rating.
Et godt råd til dig er, at du skal vælge de langsomme spil (hurtig eller normal), så du har tid til at tænke dig rigtig godt om, inden du lægger ned. Og vælg kun modstandere med under 1000 i rating, for selvom du måske taber til dem, vinder du måske ratingpoint :)

fubj2013-01-29 23:30
Antal indlæg: 2

Jeg har et spørgsmål vedr ratingpoint.. jeg troede det var ligesom i scrable hvor vinder af spil fik de overskydende point modstander havde på brættet og taber tilsvarende minus..
Hvordan bliver point beregnet efter ens rating. Har kigget, men ikke fundet noget svar på det herinde..

horsens - Spil admin/Forum admin2013-01-30 00:10
Antal indlæg: 9756

Hej fubj, det er rigtigt nok, at vinderen får de point, som taberen sidder tilbage med, og taberen bliver tilsvarende trukket, men det er ikke rating, som du måske forveksler det med.
Her kan du læse om, hvordan rating udregnes www.ordkamp.dk/rating/
Håber det besvarer dit spørgsmål.

fubj2013-01-30 08:17
Antal indlæg: 2

Tak for svar/link.. det var lige hvad søgte. Lidt mere kompleks end alm hovedregning ;-)

Viser side 1 2
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?