Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 868
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Lilli2012-03-18 22:52
Antal indlæg: 3871

Læste lige troldes indlæg, jeg bryder mig heller ikke om for meget bytteri, gør det sjældent, får jo alligevel de fleste igen før eller siden, men det er jo op til folk selv;)
med hensyn til at være sød ved modstanderne, synes jeg også det er rart med hej og tak for spil mm, men tit er folk jo væk næsten inden spillet er afsluttet og så er det jo svært at være høflig:). Kan også godt lide at chatte lidt undervejs, men synes ikke altid det giver respons:( nå never mind, fortsætter som jeg plejer så må modstanderne melde ud hvis de helst er fri for små bemærkninger:)

Tullerie2012-03-19 11:00
Antal indlæg: 3

Jeg vil gerne vide, om der er en anden måde at tjekke en modspillers profil på INDEN man er gået ind i spillet - ud over den med at bruge 'søg medlem'?
Har også oplevet, at modspiller udvandrer når det går skidt for vedkommende :-s

Som man kan se på tabsprocenten på min profil: Jeg bliver ved til den 'bitre' ende ...

... savner også lidt hyggechat :-P

Caw - Spil admin/Forum admin2012-03-19 11:42
Antal indlæg: 989

Om en bruger skal smides ud af siden eller ej, er ikke noget der skal diskuteres i forummet.

Tullerie: Dobbeltklik på spillerens navn ude i "lobbyen", så popper der er et vindue op med informationerne (medmindre du har blokeret pop-ups).

Caw

SteenKR - Spil admin2012-03-20 23:00
Antal indlæg: 976

Jeg er helt enig i, at det er træls, når nogen vælger at ignorere det sociale element for at spille. Hyggechatten er en stor del af ordjagt for mig og en af de primære grunde til, at jeg ikke gider spille HAST. Der har jeg ikke tid til godmodige drillerier, udveksling af historier eller bare den gode sludder. Men vi kan jo ikke tvinge nogen, og det er derfor, mange undervejs får nogle yndlingsmodstandere, som de vender tilbage til, når det er muligt. Find dem, der spiller ligesom jer, så får I det hyggeligere. (Men husk også at spille med nye spillere, så vi får flere til at føle sig velkomne.)

Og Steen: HUSK at tage en kopi af chatten, når du har været ude for noget ubehageligt. Henvend dig så til Caw eller mig. Uden en kopi af chatten er det svært for os at agere.

steennielsen2012-03-21 00:25
Antal indlæg: 1958

Til Caw.
Hvis ikke det skal diskuteres her, hvor så ?
Det drejer sig om en spiller som har skrevet ude i spillerummet, hvor alle kan læse det.
Så er det meget reelt, at alle kan læse om, hvorvidt man kan tillade sig det og så stadig få lov til at spille herinde

Caw - Spil admin/Forum admin2012-03-21 00:53

Sager diskuteres med spiladminer privat. Dette gøres via enten pop-up meddelelser eller almindelige beskeder.
Jeg var til stede da det skete og det blev ikke ignoreret, og der blev gjort noget ved det.

Caw

ConnyP - Ikke længere medlem2012-03-21 08:50
Antal indlæg: 19

@Caw: Måske du så lige skulle have orienteret steennielsen om det (med en privat besked), så han havde fået ro i sjælen :-)

Mvh. ConnyP

Caw - Spil admin/Forum admin2012-03-21 12:32

Problemet netop her er at denne sag er kommet i forummet, en sag som allerede var blevet taget sig af. Idet at sagen diskuteres i forummet, indblandes en masse andre personer i sagen, som ikke ved hvad der helt akkurat foregik. Dette er en er grundende til at vi netop ikke diskuterer sager i forummet.

Jeg var til stede i fælleschatten, da det skete og reagerede derved også på det - i fælleschatten. Dog er det noget jeg langt fra foretrækker at gøre. Normalt diskuterer jeg sager individuelt privat med de indblandede, men da ingen af de indblandede reagerede på mine beskeder, måtte jeg ty til fælleschatten.
Hvis der er flere personer involveret i en sag, er jeg normalt ikke en person, der direkte smider nogen ud af siden, uden overhovedet at snakke med vedkommende. Det mener jeg nemlig ikke nogen rigtig lærer noget af - personer bliver nødt til at vide hvad det er de rent faktisk gør galt, for at kunne ændre på det.

Hvilken "straf" en spiller får for sine "ugerninger" er ikke noget vi normalt diskuterer med eller fortæller den udsatte, af flere grunde. En af dem er bl.a. at det er op til adminen at tage den beslutning, og at den udsatte ikke nødvendigvis er enig i den beslutning. F.eks. har vi haft nogle, der ville have en person smidt ud af siden, fordi han/hun forlod klagers spil - hvilket ikke er helt den store grund til at smide en person ud.

Derudover er det nemt at tjekke, om en spiller stadig findes på siden.

Vi lukker denne her diskussion, og går tilbage til hvad tråden oprindeligt handlede om. Hvis der er noget man vil spørge om ang. det her, så send mig en privat besked i stedet.

Caw

steennielsen2012-03-21 17:44
Antal indlæg: 1958

Tak Caw.
Jeg aner ikke hvad en pop-up meddelelse er.
Men den ubehagelige oplevelse er slut.
Det jeg ville med denne tråd, var jo lige præcis, at man skal opfører sig ordentligt over for sine medspillere.
Da dette skete, syntes jeg det var aktuelt, at tage det op i forum, hvad konsekvensen for sådan en opførsel er; ikke lige min sag, men i al almindelighed.
Jeg har hørt fra flere andre, at de er blevet svinet til, mens de spiller, det er dårlig opførsel.
Jeg kender godt til, at spillet kan være frustrerende, bogstaverne er dårlige, de farvede felter ligger bedst til modstanderen o.s.v.
Det gør, at nogen forsvinder meget hurtigt ud af spillet, når det er færdigt, forståelse for det, men ikke at komme med svinske kommentarer!!!

Lilli2012-03-21 22:48

Til Tullerie
Jeg har også haft problemer med at tjekke folksranging inden jeg indik i spil med vedkommende, men hvis du trykker på den grønne pil til højre for døren, dukker det op i en linie lige neden under.

Til Caw: Hvad er lobbyen?

Caw - Spil admin/Forum admin2012-03-21 23:19

Steennielsen: Hvis du dobbeltklikker på en spiller, dukker der et pop-up vindue op (medmindre du har blokeret pop-ups fra Ordjagt), hvor man kan chatte privat med vedkommende, samt se overordnet statistik.

Lilli: Med lobbyen mener jeg ude hvor listerne med alle indloggede spillere, opstartede spil og fælleschatten er. Dvs. fællesrummet.

Caw

Lilli2012-03-22 12:59

Ok, men den virker ikke hos mig:(
Har opdaget at der ud for modspillers og eget navn (under et spil) er et par små ikoner, som hvis man aktivere dem, giver de få oplysninger om ranking og spil statistik, hvilket kan være nyttige ind imellm

Makoni2012-03-22 20:32
Antal indlæg: 10

Jeg er glad for at have fundet dette site. Heldigvis har jeg ikke været ude for ubehagelige oplevelser. Tværtimod.
Forleden dag skrev min modstander ordet KUSSE og i chatten skrev han efterfølgende UNDSKYLD. Jeg svarede ham, at det jo også er et ord, men egenligt var det da meget hensynsfuldt af ham at skrive undskyld, for det havde han jo ikke behøvet.

At udvise respekt for hinanden, selvom vi ikke sidder ved samme spisebord, dét burde være en selvfølge. Ligesom man siger goddag og farvel.

Viser side 1 2
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?