Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 859
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
HennKor - Ikke længere medlem2013-02-21 17:06
Antal indlæg: 1087

Jeg har været med på Ordkamp (mobil) i tre uger nu, og der gik da nogen tid, før jeg fandt ud af, at der også er en PC-version. Hvilket nu forklarer, at der var en del, der virkede uklart. Fx læste jeg et sted (stadig på mobilen), at der var en søgefunktion i Forum. Den brugte jeg lang tid på at lede efter (på mobilen) uden at finde den.

Og jeg er helt ening med Misbehave i:
- Et forum for hver kategori (mobil/PC).
- De seneste indlæg bør stå øverst og ikke i bunden!

Caw - Spil admin/Forum admin2013-02-21 18:30
Antal indlæg: 989

Et forum for hver kategori er spild af ressourcer som jeg ser det. Mobilspil fylder meget ja, men det skyldes jo at der ikke snakkes om andet i forummet lige pt. Så hvis der var et forum i hver kategori ville jo det betyde, at der var et meget aktivt forum (mobil), og et andet forum der er inaktivt (PC). Det er spild af ressourcer.
Samtidig skal vi adminer dobbelt op svarer på de samme spørgsmål om ordlisten og ratingen, hvilket er spild af tid.

Hvad angår søgefunktion på mobilen, så er det på deres to-do-list, og kommer nok en gang i fremtiden.

Ved at dele det op til to forums vil det også skabe et større skel mellem PC og mobil. Hvis mobilspillere aldrig finder ud af, at der også findes et PC-spil, vil de jo aldrig blive fristet til også at prøve det.

Jeg er enig i at der mangler noget mere information omkring mulighederne for både PC og mobilspil, og jeg vil prøve at høre ad om der er en måde at kunne kommunikere det bedre ud.

Caw

HennKor - Ikke længere medlem2013-02-21 20:15
Antal indlæg: 1087

Man kunne jo også som det nævnes i et tidligere indlæg, selv skrive i sit indlæg, om det er mobil eller pc.

Men sådan et forum, er jo en database, og det burde kunne lade sig gøre uden de helt store armbevægelser, at konfigurere det således, at det er muligt at skelne mellem mobil- og pc-poster, ligesom det også ville være muligt, at angive i søgekriterierne, at man ønsker at se mobil- eller pc-poster.

Under alle omstændigheder ville det være godt, at man kan se, om et indlæg er for mobil eller pc.

lepenepe2013-02-21 22:21
Antal indlæg: 119

Enig Caw, et forum for hver er for meget af det gode.

Til gengæld ville det være en rigtig god ide at lave et særligt turneringsforum. Efterhånden fylder turneringstråde næsten alle pladser i "start"...
Det er lidt ærgerligt, når man som jeg holder af at følge med i, hvad der rører sig blandt med- og modspillere, også i perioder hvor man ikke selv er logget på dagligt (pt på rejse, og kan ikke være sikker på at finde net hver dag)

lepenepe2013-02-22 14:10

Måske kunne du undersøge om det kan lade sig gøre ved samme lejlighed?

horsens - Spil admin/Forum admin2013-02-22 18:16
Antal indlæg: 9756

Så er turneringstrådene fjernet fra forsiden

lepenepe2013-02-22 20:42

Det må jeg sige - er dybt imponeret - tusind tak Horsens :)

rebecca1963 - Ikke længere medlem2013-02-23 02:20
Antal indlæg: 618

Det letter virkelig overblikket - også tak fra mig :-))

Viser side 1 2
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?