Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 815
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
horsens - Spil admin/Forum admin2012-06-15 13:03
Antal indlæg: 9756

Hej Lilli

På iPhone kan du se spillernes statistik ved at trykke på deres profilbillede.
Hvis du vælger "Opret spil" eller "Deltag i spil" under "Nyt spil", så får du tildelt en helt tilfældig modstander, og her fanger bordet. Men hvis du vælger "Udfordr" og skriver spillerens navn i søgefeltet, kommer han/hun frem. Her skal du så trykke på profilbilledet for at se spillerens statistik. Er det en med mange afbrudte spil, og du ikke har lyst til at invitere vedkommende, skriver du bare et nyt navn i søgefeltet.

Håber det er til at forstå, ellers skriver du bare igen:)

Lilli2012-06-15 15:00
Antal indlæg: 3916

Til Tittit54 : Jeg kan ikke finde den liste over alle spillere som du hentyder til, hvilken også gør at jeg ikke er i stand til at inviterer!

Til Horsens: Tak, det lyder både let og forståeligt

hesa2012-06-15 17:38
Antal indlæg: 19

lilli jeg kan heller ikke finde den liste på ipaden hvor man kan udfordre - kan vi lave en tråd hvor man skriver sig på som seriøs mobil spiller så kan vi udfordre hinanden
god week end

hesa2012-06-15 17:45
Antal indlæg: 19

SÅ fandt jeg mobil listen over de 100 bedste - jeg takker mange gange for hjælpen

tittit542012-06-15 20:09
Antal indlæg: 278

-----> lilli.

'liste' jeg nævner er kun på PC udgaven og listen = er lig med alle navnene på de spiller der er logget ind i f.eks krokodillen eller i giraffen.
Hvis du vil invitere spiller i PC versionen skal du først oprette dit spil - derefter vælger du at klikke på fanen 'fælles rummet' her er der 3 kolonner: den til venstre er fælleschatten - den i midten er 'spiller listen' og den til højre er de oprettede spil.
Nu højreklikker du med musen på spiller navnet på den person du vil invitere - derefter kommer der en pop up (lille vindu) hvor der er forskellige muligheder - her vælger du at venstre klikke med musen, på 'inviter' og så vil der komme en blå linje over i chatten i fællesrummet hvor der f.eks står: du har inviteret tittit54) - så er der kun at vente på jeg besvarer din invitation - det er KUN spillernavne med kraftig sort skrift der er ledige til et spil, dem med grå er allerede i et spil. Jeg inviterer ofte 2-3 spillere, da man jo ikke ved om den første spiller lige er gået ud for dem selv eller lige er optaget af andre gøre mål. NÅ der så er en af de inviterede der accepterer din invitation lyder der en 'gong' så vælger du fanen mit spil (oppe til venstre) og vupti, så er du igen inde på dit spil og skal blot trykke start som normalt, derefter spiller du som du altid har gjort.
(hvis det ikke er rigtigt med højre knap først og venstre efter følgende, så bytter I bare om, jeg tænker ikke længer over hvilken knap, men gør det bare pr. automatik)

På samme måde gør man, hvis man ikke vil invitere, men heller ikke vil sidde og vente mens man kigger på sin egen spiller plade, men kan bruge vente tiden i fællesrummet og måske følge med i chatten, indtil der er en spiller der går på krogen. :)

Oven stående ER kun en invitations-guide til PC-versionen - jeg kender intet til: ipad, de mobile eller andre platforme der IKKE er PC versionen.

BenteA2013-12-02 09:44
Antal indlæg: 2751

Hej, jeg har brug for jeres mening.
Jeg blev bedt om at passe i et "vigtigt" spil. (mobil) Fik denne besked:
Der skete en fejl, jeg fik ikke lagt det jeg skulle lægge, og hvis du vil være fair så passer du og jeg lægger. Efter lidt snak frem og tilbage sagde
jeg ok og passede, men egentlig synes jeg ikke det er i orden at bede om det, og jeg har aldrig selv bedt om det, ej heller blevet bedt om det før. Jeg fik virkelig den følelse at jeg var unfair hvis jeg sagde nej.
Efterfølgende lagde min modspiller et ord til mange points, og et spil jeg var foran i var jeg nu bagud i. Var jeg unfair og en dårlig spiller hvis jeg havde sagt nej? Er det ikke ens egen skyld hvis man kommer til at lægge noget forkert?

Himmelpinden2013-12-02 10:31
Antal indlæg: 6286

Det sker indimellem man får trykket læg for tidligt. Jeg har før skrevet ups det var en fejl. Ligeså meget fordi modstanderen ikke skulle tro jeg var et fjols der ikke kunne finde ud af at lave mere end f.eks. 3 point. Det er da sket at modstanderen har passet, jeg har også selv passet men ikke altid.

Jeg ville aldrig bede om det og jeg synes ikke du havde været en dårlig spiller hvis du havde sagt nej.

HØT2013-12-02 10:35
Antal indlæg: 1360

Jo så absolut er det ens egen skyld. Har flere gange oplevet at trykke på læg i stedet for rens og derved givet modspiller et superoplæg. Det er da ene og alene MIN EGEN SKYLD. Det sker når man prøver sig frem med forskellige bogstavkombinationer og er lidt for hurtig og trykker derfor på den forkerte tast. Det skal da ikke gå ud over modspiller at man fejler. Man må bide ærgrelsen i sig. Og tænke sig om og sætte tempoet ned. ;-)

Kvoller2013-12-02 11:22
Antal indlæg: 904

Enig med HØT, netop i går fik jeg trykket forkert og med det resultat at min modspiller kunne lægge et ord til mange point, ærgerlig var jeg:( men det var end ikke i mine tanker, at jeg jeg kunne bede modstanderen om at passe, det giver ikke nogen mening. Og lige præcis må jeg lære lige at tænke et ekstra minut inden, jeg trykker læg :-)

tcoxen - Ikke længere medlem2013-12-02 11:27
Antal indlæg: 4341

Jeg er helt enig med HØT og Kvoller. Jeg har også prøvet det nogle gange, men det er aldrig faldet mig ind at spørge, om modstanderen ville passe. Vi må nok alle lære at være lidt mere tålmodige, og så må vi lære af vores fejl.

horsens - Spil admin/Forum admin2013-12-02 12:13
Antal indlæg: 9756

Hej Bente. Havde du skrevet dette indlæg inden du traf dit valg, havde du nok ikke været i tvivl om, hvad du skulle have gjort - og det uden dårlig samvittighed!
Jeg synes bestemt ikke det er ok at sætte sin modstander i et sådant dilemma, fordi man har dummet sig :(
Man må selvfølgelig gerne forklare i chatten, hvad der evt. er sket, så må det være op til modstanderens gode vilje.
F.eks. har min søn flere gange afbrudt mine turneringsspil. Det forklarer jeg modspilleren og kun hvis denne selv tilbyder omkamp, tager jeg imod.

BenteA2013-12-08 12:38
Antal indlæg: 2751

Tak for jeres gode svar :-)

Viser side 1 2
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?