Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
steennielsen | 2012-12-09 17:11 | |
![]() | Gad vide om der er nogle der vil spille med dig, hvis de ved at du er en ulv i fåreklæder...........:-D | |
Babelbygger | 2012-12-09 17:26 | |
![]() | Jeg har ca. 2200 i rating i tilfældig, og 3000 i standard. Det svarer meget godt til min styrke i de to forskellige discipliner, da jeg ikke er særlig god til tilfældig, så jeg kan virkelig ikke se problemet. Jeg mener, at man burde have forskellig rating i forskellige spil - dette er den næstbedste løsning på det problem. | |
bentepilu | 2012-12-09 22:55 | |
![]() | For nylig oprettede jeg en ekstra profil, for at kunne spille med personlige venner med lav rating. Som spillet er tilrettelagt, mister man jo point, selv når man ikke vinder tilstrækkeligt meget over meget lavt ratede. Naturligvis kan jeg da forekomme at være en " ulv i fåreklæder ", men vil da også påstå, at nyere spillere kan lære af os andre højtratede ved at spille mod os en gang i mellem. | |
MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2012-12-10 10:18 | |
![]() | Jeg er næsten helt holdt op med at starte spil med ratingen Spiller ingen rolle. Ved flere tilfælde har jeg fået helt ny-oprettede spillere som har vundet stort over mig. Uden tvivl meget erfarne spillere! Det koster simpelthen alt for dyre point. Så jeg vil gerne opfordre de hajer herinde, som opretter skyggeprofiler, til aldrig at vælge tilfældige modspillere, men kun invitere specifikke modspillere eller i hvert fald med Matcher min rating. | |
steennielsen | 2012-12-10 11:29 | |
![]() | Til Angantyr/Babelbygger. Jeg så på Angantyr på mobilspillene, troede du lige akkurat havde lavet profilen, fordi den stod på 1000 og nul spil. Men det er da en god ide, du har fået, som f.eks i skiløb med forskellige disipliner, der var det jo synd for Ingemar Stenmark, at han ikke kunne styrtløb. Her skal f.eks Caw (der er flere)så lige have ros for at være en meget dygtig allround-spiller, hun har præsteret at komme til tops ved at spille ligemeget begge dele. | |
Lilli | 2012-12-12 18:41 | |
![]() | Til MrsSweDane. Den med matcher min rating holder desværre ikke vand, du kan sagtens få en modspiller der har mere end 1000 point mere end du har | |
Jazzpar | 2012-12-15 10:28 | |
![]() | En let løsning på spil mellem stærke og svage spillere (uden at noget skal ændres), er at tage et u-rated spil - i Wf, hvor de fleste nok har en profil alligevel:) Det bruger jeg selv, også til Random, som kan blive alt for dyrt her. To profiler på samme platform lyder ikke smart. Med mindre man vil bruge den ene til at styrke den anden....:/ | |
steennielsen | 2012-12-15 11:45 | |
![]() | Lige præcis Jesper Havde det været herinde kunne det afsløres, men ikke på mobilen, der kan man booste sin egen rating. Men nogen går meget højt op i rating og bruger måske lidt ufine metoder. Jeg kan forstå argumentet med at der forskel på standard og tilfældig og at man godt kunne dele det op, så at dem som er gode i deres kategori, kan vise det i en statistik. Jeg syntes det er skønt med al den statistik herinde. Men det er lidt synd, at hvis kampen mod toppen bliver uren, så det kommer til at ligne Bjarne Riis ( højrøvet/falsk ). Men som jeg siger, Ordkamp ligner Tour de France, vi elsker det, selv om vi ved, at nogle er på EPO. Snyd eller ej, man skal være dygtig for at ligge i toppen. | |
Babelbygger | 2012-12-15 12:01 | |
![]() | Jeg tror, det er vigtigt at skelne ml. mobil og desktop. Jeg kunne ikke finde på at starte en ny profil med 1000 i rating på mobilen og spille mod tilfældige personer. På mobilen har jeg kun én profil, fordi her ville folk ikke kunne vælge fra, hvis jeg udfordrede via det normale udfordringssystem. På desktop synes jeg det er anderledes, for der vælger man selv sine modstandere og kan fravælge. Her giver det for mig god mening at skelne ml. normal og tilfældig i to profiler, da ratingsystemet ikke tager højde for, at det er to forskellige spil. Jeg har tidligere set, at det betragtes som ok at have mere end en profil på desktop-versionen, så det er jo ok, indtil andet er besluttet. Men i mobil-versionen, hvor man ikke kan vælge udfordringer fra, er det måske lidt mere problematisk at have to profiler, så der har jeg kun én profil | |
mrloop | 2012-12-15 17:15 | |
![]() | Hey Babel :-) ved ikke om du har nogen planer i aften, men din tur udløber om seks timer :-) | |
Frk Schmidt | 2012-12-17 22:01 | |
![]() | Enig med Catz, har trods udfordringer heller ikke haft held til at udfordre nogle af topspillerne (spiller mobil, standart) Der er ikke tale om at jeg ønsker "at bøffe" lette point, men helt ærligt så vil jeg sgu gerne se hvad det er topspillerne kan ;-) Så nu udfordrer jeg jer igen så !! | |