Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Himmelpinden | 2013-01-17 18:27 | |
![]() | Det var nu begrundet i din mobil rating :-) | |
Roed | 2013-02-07 11:41 | |
![]() | jeg har været i en heldig strøm af vinderkampe på tilfældig plade men pludselig vendte mit held til det modsatte. Et godt råd er at stille over på standard plade i tide hvor det er mere en taktiksk slagplan end rent held der spiller ind. | |
birnie2 | 2013-02-20 19:52 | |
![]() | Man bliver belønnet med ekstra point når man laver en bingo men når en modstander ikke færdiggør sit spil og man derfor vinder spillet og fører med næsten dobbelt point men får 0 i rating er det så fordi min rating er dobbelt så stor som modstanderen. For så kan modstanderen jo bare lade være at spille videre hvis point forskellen er for stor når der ikke straffes for det. Vi fik begge 0 i ratingpoint. Ved godt det er lidt rodet forklaring kan nogen forklare det. | |
Carsten1973 | 2013-02-20 23:52 | |
![]() | Der kan jo tænkes mange gode grunde til at en spiller nisser et spil. Tror bestemt det er sjældent at det sker med en bagtanke. Jeg har også deltaget i et spil med 0-0, så det er nok ren matematik i ratingsystemet. Ligesom en sejr kan give minus hvis den ikke er stor nok. Mange kan nok også bedyre at en bingo eller 2 ikke er nok til en sikker sejr i sidste ende, eller at selv komfortable føringer kan sættes over styr. | |
birnie2 | 2013-02-22 14:24 | |
![]() | Den med minus forstår jeg godt. Men hvis man kigger på bingoer så giver de jo trods alt 50 point ekstra - hvilket er fiint undredes bare over ratingsystemet - jeg er ikke den store matematiker :):):):) Men der er jo så ikke nogen konsekvens hvis man afbryder et spil . Tænkte bare at når man belønnes ved bingoer kunne man vel også straffes ved afbrudte spil - og når det så er sagt ved jeg jo godt at systemet ikke kan se om det er forbindelsen eller andre omstændigheder spillet afbrydes på. Men tak for svar. Jeg elsker at spille ordkamp. Turneringerne er sjove og egentlig er det ligemeget med ratingen. Men bingoer detvil jeg øve mig påfor mange af de højt ratede har hevet en del bingoer ud af ærmet og kunne da godt tænke mig at stige lidt så jeg selv kan se lidt fremgang:) | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-02-22 14:59 | |
![]() | Hej birnie, du har stillet dit spørgsmål i en forkert tråd, så prøv lige at læse denne tråd www.ordkamp.dk/forum...ge =-0#3359 og se, om du får svar på dit spørgsmål, ellers skal du skrive i den linkede tråd, om det var pc eller mobil spil, din og modstanders rating og slutscore, så er det nemmere at svare på, hvorfor I begge fik 0 point i rating. | |
birnie2 | 2013-02-22 18:07 | |
![]() | Ok tak horsens har skrevet i tråden. | |
Flemming | 2013-02-27 09:51 | |
![]() | M.h.t. mange point i første ord, kunne man så ikke opfordre teknikerne bag spillet til at fjerne dobbelt ordpoint fra midterfeltet og flytte det ud på spillepladen. Sådan fungerer det i Wordfeud, og jeg synes faktisk at det er mere fair. Mvh Flemming | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-02-27 11:14 | |
![]() | I WF får du ikke 2 x ordets værdi, når du starter, det gør du i Ordkamp, så det går nogenlunde lige op. | |
Flemming | 2013-02-28 08:38 | |
![]() | Hej Horsens. Det er det jeg mener! i WF er risikoen for at den heldige "starter" får sindsygt mange point halveret. Det er derfor jeg foreslår at flytte startfeltets opdobling af point ud på spillepladen, så man ikke får helt så stor fordel af at starte. Det er frustrerende når modstanderen starter ud med 2-300 point, men det da næsten lige så kedeligt selv at starte så heldigt, man sidder lidt med en flov smag i munden ved at "smadre" en stakkels uheldig modstander, der ellers kan være nok så kompetent. Jeg synes at WF på dette felt er bedre end OK, men ellers er jeg ikke vild med WF :-) /Flemming | |
steennielsen | 2013-02-28 11:37 | |
![]() | Hej Flemming, kunne ikke lade være med at fortælle en oplevelse fra WF, på random, der lå tre røde, to gule og en "grå" i startlinien og jeg skulle starte, det er 216 x ord + 3 x bogstav sikke en bingo man kunne ha' lavet der, den ville let give over 2000 og rekorden herinde er 1690, jeg havde dog ikke bogstaver til en bingo. Jeg syntes til gengæld, at det er irriterende at 2xW er væk på standard i WF, i startfeltet! | |