Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Himmelpinden | 2013-01-26 23:26 | |
![]() | sdg kan kun give dig ret. Om der står 1000 el 10 timer ved mig er jo ligegyldig bare jeg hygger med det. Det var nu også kun fordi Lilli ikke troede andre kunne se tallet. | |
sdg | 2013-01-27 00:14 | |
![]() | Himmelpinden ja det er det vigtigste for hyggeligt er det jo | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-01-27 12:33 | |
![]() | Misbehave, jeg må desværre skuffe dig med, at den statistik ikke kan fjernes. Faktisk er det ikke ret længe siden, vi fik statistiksiden "mere", da vi var flere, der ytrede ønske om mere statistik. Sverige og Norge kører ligeledes med disse statistikker, og jeg tror, der ville være et ramaskrig i hele Norden, hvis de blev fjernet (for det skal jo køre synkront). Jeg anbefaler, at du ser anderledes (positivt) på de tal, at du kan bryste dig af, at have en afhængighed, der hverken gør dig fattigere eller dummere :) Og så synes jeg, du skulle introducere familie, venner og kolleger til dette site, så vi får endnu flere brugere, og du behøver ikke at være nervøs for, at de evt. snager i din forbrugt spilletid, for som du kan læse ud fra flere indlæg; folk som har spillet her længe, aner ikke engang, hvor man ser de tal henne. | |