Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Babelbygger | 2013-05-22 23:46 | |
![]() | Og så ville det være smart at automatisere turneringerne og bygge dem ind i appen eller sitet, sådan at turneringerne ikke er afhængige af admin's (i øvrigt meget imponerende) indsats. À la wordfeudia.com til wordfeud. | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-05-23 00:18 | |
![]() | Jeg spurgte udviklerne om en turneringsside a la wordfeudia, inden jeg arrangerede turneringerne, men det krævede for meget, så det blev altså med håndkraft :) | |
ragrug | 2013-05-23 09:36 | |
![]() | @Horsens : hvad hedder den app man kan købe som andet bræt ? Jeg er ikke ret snu til det her, har kigget i Play Butik uden held og rodet rundt på min købeudgave af ordkamp, også uden resultat. | |
ida | 2013-05-23 09:49 | |
![]() | Ragrug, når du er på mobilen, der hvor du har de spil, du er i gang med, er der en knsp i nederste venstre hjørne, der hedder shoppen - tryk på den og så får du muligheden for at købe andre plader (13 kr) | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-05-23 09:52 | |
![]() | Er der nogen med android telefoner, der har/kan købe spillepladedesdign, og som kan guide ragrug? På iPhone er der jo "shoppen"-knappen, hvor man kan købe reklamefri, pladedesign og pointtæller. | |
ragrug | 2013-05-23 12:08 | |
![]() | Tak for svar MEN nederst til venstre er der ganske rigtigt en knap men den kan kun gå til : ratingtop matchtop indstillinger spilleregler og lock ud | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-05-23 12:23 | |
![]() | idas svar er møntet på en iphone. ragrug, jeg har nu fået svar fra udvikleren. Det er pt. ikke muligt at skifte brætdesign på android, men det vil han arbejde på til næste version :) | |
Anneli68 | 2013-05-23 12:26 | |
![]() | jeg synes det kunne være herre sjovt med et bræt med usynlige felter. det ved jeg at min indre poker spiller ikke ville kunne modstå. men åbenbart går folk så meget op i deres rating at det tør man ikke herinde. helt ærligt lev nu livet:-) | |
ragrug | 2013-05-23 12:33 | |
![]() | @Horsens : tak for lynhurtig respons og så venter jeg da bare til det kan lade sig gøre på android også:-) | |
BenteA | 2013-05-23 14:03 | |
![]() | Jeg synes også det kunne være sjovt at spille med usynlige bonusfelter, men muligvis vil jeg så lave en ny bruger, som jeg kun bruger til det :-) | |
Himmelpinden | 2013-05-23 20:07 | |
![]() | Anneli68 Bare kom med det bræt, jeg er frisk på en kamp mod dig med usynlige felter:-) | |
Babelbygger | 2013-05-23 23:09 | |
![]() | En anden god forbedringsmulighed er at give mulighed for at vedhæfte en fil/et screendump til forumindlæg. På denne måde kunne man diskutere konkrete stillinger og strategier, hvilket ville gøre forum-diskussionerne mere interessante for os, som har været her et stykke tid | |
Anneli68 | 2013-05-24 08:39 | |
![]() | himmelpinden: du er en modig mand ! | |
Majao | 2013-05-24 15:52 | |
![]() | Flere variationer mht bræt, vil absolut være sjovt og udfordrende. | |
Roed | 2013-05-26 11:53 | |
![]() | Ja hvad med at dyste i at skrive baglæns? Eller alle ord under 5 bogstaver er forbudt! Eller kun bingo-ord pas... bytte.. pas.!!! Færdig! | |
lepenepe | 2013-05-26 14:38 | |
![]() | En variant som understøtter diagonale ord? | |
Roed | 2013-05-27 20:52 | |
![]() | Ja diagnal/lodret/vandtet er set mange gange i krydsords samlinger... det lyder fed.. søde Lepenepe | |
ok2510 | 2013-06-15 18:02 | |
![]() | Hej horsens Ved du om udviklerne har besluttet sig for noget mht. bonusfrit bræt eller nogle af de andre forslag og hvornår vi som spillere i givet fald kan kaste os ud i disse nye muligheder? Vh. Ole | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-06-16 00:46 | |
![]() | Hej Ole, jeg har netop stillet udviklerne samme spørgsmål, da jeg synes det er længe siden, der er sket noget nyt, og fået det nedslåede svar; at udviklingen pt. står lidt i stampe :(( Det er øv og kan for nogle godt virke lidt ensformigt at spille Ordkamp, men så er det godt, der er turneringer og battles, der lige tilfører det ekstra pift i spillet :) | |
carmet | 2013-06-16 11:31 | |
![]() | hej horsens, et bonusfrit bræt lyder rigtig sjovt, så kan man for alvor satse på lange ord, og ikke på at lægge forkortelse og småord. En anden god ting ville være en sammentælling FØR ordet lægges, denne feature har wf fået, og det er rigtig rart. mvh Mette | |