Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
steennielsen | 2014-06-22 00:06 | |
![]() | Jeg fatter det ikke, hvorfor skulle jeg spille spille denne latterlige turnering, jeg spiller jo med jer alle herinde, på ordentlige vilkår og som jeg skriver, jeg gider da ikke sidde og spekulere i hvornår jeg skal afslutte mine kampe for at skulle klare mig godt her. Og man kunne sagtens lave den her turnering ordentlig, man kan bare låse ratingtallet ved turneringsstart og så regne ratingscoren ud, når spillet er færdigt, det er bare mere besværligt. Man ville jo heller ikke have en golfkamp hvor man pludselig forandrede sin rating midt under kampen. Angora jeg fatter heller ikke altid folk's kommentar, hvor kommer ens bogstaver lige pludselig ind i denne sammenhæng og om det er frivilligt at tilmelde sig, har da heller ikke noget at gøre med at turneringsformen kommer under kritik | |
dugmark | 2014-06-22 00:26 | |
![]() | Jeg er med lav rating hele tiden, og jeg synes, at det er eneste turnering jeg har chanser at vinde. Jeg er glad for turneringen. Den turnering er mere taktisk end andre, og det har ikke så meget gøre med rating. Jeg synes, at steennielsen, du er dårlig taber, ikke at jeg er bedre taber, men jeg burde have klaget over alle turneringer, fordi det er hårde for lavt ratede. | |
steennielsen | 2014-06-22 01:30 | |
![]() | Nåh, nu er det blevet til , at jeg bare er en dårlig taber, sikke en tåbe at høre på | |
2tuf | 2014-06-22 03:21 | |
![]() | Tåbe er ikke korrekt. Jeg har spillet adskillige spil mod dugmark, samt haft spil chart'er kørende samtidig. Dugmark er meget betænksom, og har mange gode pointer. | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2014-06-22 04:19 | |
![]() | Det er ikke acceptabelt at svine hinanden til, så ikke flere kommentarer om dårlige tabere eller tåber!!! | |
holk61 | 2014-06-22 06:55 | |
![]() | Tak Horsens..... | |
HØT | 2014-06-22 07:12 | |
![]() | Hørt | |
Maj-BrittH | 2014-06-22 08:16 | |
![]() | Tak horsens og Dugmark er rigtig sød og god at spille mod ! | |
tcoxen - Ikke længere medlem | 2014-06-22 09:21 | |
![]() | Tak Horsens. | |
acjmo74 | 2014-06-22 09:24 | |
![]() | Tak Horsens | |
MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2014-06-22 13:22 | |
![]() | Jeg synes at den er diskussion er blevet lidt ærgerlig! Der er forskel på turneringer og spilleres chance for at vinde eller bare gå videre i dem. Turneringer hvor spredning på rating er stor, er det nærmest muligt for ikke-højt-ratede at følge med videre fra den indledende runde. F.eks. G+KO hvor lavere-ratede kun sjældent kommer videre til anden runde. Heldigvis er der så efterhånden opstået et par turneringer, som ikke udelukkende tilgodeser de rating-tungeste spillere :-) F.eks. Last Man, hvor man længe kan blive på banen, hvis man bare er god til at lave Bingoer. Eller Handicap, hvor det altså er rating-forskellen, der tæller. Oprindelig er Handicap-turneringen opfundet af SteenKR, som skrev sådan her: ------- En af fordelene ved ratingsystemet er, at alle kan spille mod alle - lidt lissom i golf. Nu skal den faktor med ind i turneringerne. I denne handicapturnering er vinderen den, der vinder ratingpoint. I skal altså ikke indberette resultatet, men forandringen i ratingpoint til hver af jer. ------- Eftersom en del spillere dengang udtrykte glæde over og siden efterlyste denne turneringsform, valgte jeg at genoplive den i vinter. Allerede efter første runde (med 32 spillere), forsvandt en del højt-ratede spillere fra turneringen. Jeg overvejede selv om rating-beregning nu også er helt retfærdig ;-) ;-) Jeg besluttede dog at fortsætte denne turneringsform alligevel, fordi der stadig var spillere, der udtrykte glæde over turneringen. Mekanismen med at spekulere i at trække eller ikke trække afslutning af kampe, har jeg (og sikkert mange andre!) overhovedet ikke tænk på! Jeg bliver sgu ked af det, når der pludselig går så voldsomme følelser i turneringerne! Meningen er jo at vi skal have det SJOVT OG RART! Min konklusion af hele denne diskussion er: ------------------------- ------------------------- JA - jeg vil godt fortsætte med Handicap turneringen så længe der er mindst 14 tilmeldte deltagere pr. runde. JA - jeg gider godt at spille med selv, selvom jeg altid taber ;-) Jeg spiller jo primært turneringskampe fordi I er dejlige mennesker og NU - vil jeg bede administratorerne lukke denne tråd! --- og lad os så komme videre med det primære: spille Ordkamp og have det rart sammen imens. GOD SØNDAG :-) | |
bzn | 2014-06-22 13:29 | |
![]() | Sådan SweDane og Horsens ;-)) Luk denne tråd og lad os komme videre | |
Lilli | 2014-06-22 13:29 | |
![]() | Kunne ikke siges smukkere. | |
tcoxen - Ikke længere medlem | 2014-06-22 13:53 | |
![]() | Fuldstændig enig :-) | |
biwo | 2014-06-22 13:58 | |
![]() | Tak SweDane for at sætte både denne og andre turneringer i perspektiv, og for at du vil fortsætte:-) | |
Maj-BrittH | 2014-06-22 14:25 | |
![]() | Way to go Swedane ! :-) Jeg spurgte også horsens i morges om at lukke tråden., men hun har nok andet at se til. | |
Angora | 2014-06-22 14:51 | |
![]() | Thumbs up | |
Diskussionen er arkiveret og ikke åben for nye indlæg.
Viser side 1 2 3