Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
jamach | 2012-05-13 21:21 | |
![]() | super flot Andreas,og fornemt at du vandt :-) det var dejligt at det var en af os fra Ordkamp:dk der vandt,så må vi jo være ok sparringspartnere :-) nyd din titel i et års tid,så øver jeg mig helt vildt meget og tager den fra dig næste år. tror der står brætspil på min ønskeliste :-) endnu engang stort tillykke store-A,du lever virkelig op til dit navn :-) | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-04-16 14:58 | |
![]() | Er der snart DM igen? Nogen der ved noget? | |
steennielsen | 2013-04-16 16:58 | |
![]() | Ja altså 2013, det er vel det du mener Ly? | |
Babelbygger | 2013-04-16 17:18 | |
![]() | Jep, det bliver til oktober. Datoen er ikke fastlagt endnu, men den bliver meldt ud her, så snart den er lagt fast | |
store-A | 2013-04-16 18:14 | |
![]() | Hejsa - jeg kan bekræfte, at det, som Babelbyger skriver, bliver til efteråret. For en god ordens skyld vil jeg lige sige, at vi nok venter med at melde dato ud, til vi har tilmeldingsproceduren klar, så alle efter først-til-mølle-princippe t har en lige chance om pladserne. Til den tid starter jeg en ny tråd med detajlerne, hvor os fra Dansk Scrabbleforening gerne svarer på spørgsmål om arrangementet. | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2013-04-16 18:58 | |
![]() | Super! Og jeg har indtil videre spillet to gange på mit scrabblebrætspil, så jeg er i fuld gang med at øve mig! Caw | |