Forumkategorier
| Bruger | Indlæg | |
|---|---|---|
| store-A | 2026-01-07 14:52 | |
![]() | Nej, NNS er på den aktuelle liste, og må dermed have været spilbar siden efteråret 2024. Jeg kan konstatere, at den også er på den nye liste (sammen med BNP, ULU osv.), som jeg netop har sendt til MrsSweDane, men denne har hun endnu ikke sendt videre til Ordkamps udviklere, så den er ikke aktiv endnu. Så Frederik, hvis du har fået NNS afvist efter opdateringen i efteråret 2024, så har jeg ikke en logisk forklaring på det. Kan det måske have været sket tidligere, og så har du (som de fleste af os andre) bare gået ud fra, at den fortsat har været no-go? | |
| FreddyB | 2026-01-07 15:40 | |
![]() | Det må ganske givet være det, der er forklaringen. For jeg er helt overbevist om, at jeg førhen har fået NNS afvist - men har nok ikke prøvet siden efteråret 2024. | |
| MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2026-01-07 16:14 | |
![]() | Jeg prøver lige at tjekke op med DSN i morgen, inden jeg sender den nye liste til Sverige :-) | |
| MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2026-01-08 10:07 | |
![]() | Nu har jeg talt med DSN. De takker for observationen ;-) NNS er en fejl, der er opstået i forbindelse med overgangen til RO24 og Centralt Ordregister. Jeg sletter NNS inden ordlisten bliver sendt til Sverige på at blive lagt på. | |
| FreddyB | 2026-01-08 11:46 | |
![]() | Fedt! | |
Diskussionen er arkiveret og ikke åben for nye indlæg.
Viser side 1 2 3 4