Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
birnie2 | 2013-11-03 00:51 | |
![]() | Majbritt så lykkedes det jo med billedet. Super. | |
Maj-BrittH | 2013-11-06 22:25 | |
![]() | Ja tak. Det var dygtige Danish, der løste gåden :-) | |
danishhottie | 2013-11-06 23:25 | |
![]() | He he.. dejligt at man kan finde ud af noget ; 0) Men fedt det lykkes og glæder mig til at spille mod jer i en ny omgang 1500.. så velkommen til maj- britt ; 0) | |
Maj-BrittH | 2013-11-07 01:29 | |
![]() | Tak, tak Hottie Synes du kan mange ting. Alle dine håndarbejder var flotte :-) Glæden er så absolut på vores side-) | |
danishhottie | 2013-11-07 08:37 | |
![]() | Sødt skrevet.. mange tak @-'-,- | |
Angora | 2013-11-24 08:08 | |
![]() | Kære alle, Bliver nødt til at rykke træffet 11/1 til en dato senere. En fast bestanddel af holdet har en meget gyldig grund til, at arrangementet bør rykkes ;) Ny dato følger... | |
Angora | 2013-11-25 08:21 | |
![]() | Kære alle igen Ny dato til træf: Lørdag 1. februar 2014, kl. 14, i Næstved. I må gerne allerede nu begynde at melde, om I kommer. Alle er velkomne ;) | |
danishhottie | 2013-11-25 10:29 | |
![]() | Angora dit dejlige væsen.. regner og håber virkelig vi ses. Så en tilmelding fra mig af ; 0) Stort knus | |
acjmo74 | 2013-11-25 20:30 | |
![]() | Kære alle:-) Jeg var også helt enig i at træffet skulle rykkes. Hottie du kan bestemt ikke undværes, og hvad skulle vi gøre uden dig. Jeg håber og regner helt bestemt med at jeg også kan komme. Jeg glæder mig rigtig meget til at se alle igen :-). Tusind tak for invitationen. Kh Ac | |
danishhottie | 2013-11-25 21:50 | |
![]() | Årh ac.. hvor sødt skrevet.. mill af tak min ven. Stort knus til dig også @-'-,- ; 0)) | |
Hotja | 2013-11-26 08:12 | |
![]() | Kære Alle Tak til Angora for invitationen til træf, dejligt at acjmo initiativ følges op. Syntes vi havde en rigtig hyggelig dag hos acjmo og vil rigtig gerne mødes med jer igen, men kan ikke allerede nu sige ja/nej. Lige nu syntes jeg det er en lang tur og kræver vejret er ok. Jeg er dog glad for det er flyttet til en lørdag, hvilket gør det lettere for mig. Jeg afventer lige til efter jul, håber det er ok. Knus til jer alle | |
Angora | 2013-11-26 10:34 | |
![]() | Vissevasse, Hotja... | |
acjmo74 | 2013-12-14 23:16 | |
![]() | Kære alle max 1500 turnerings spillere. Det har været et år med fart på for mit vedkommende i ordkamp :-) Jeg havde spillet en del spil med tilfældige, før Hotja fik mig overtalt til at spille turnering. Jeg var skeptisk i starten, men blev hurtigt grebet af turneringer. Det er gået virkelig stærkt lige siden, og jeg har deltaget i mange turneringer, ikke kun max 1500 men også prøvet kræfter med de større turneringer og ligaen. Det har været super sjovt og hyggeligt og jeg blev især glad for max 1500. Derfor var det også underligt ikke at være med mere, da min rating kom over 1500. Jeg havde jo fået et super godt forhold til jer og derfor var det også fedt at vi mødtes hjemme hos mig. Jeg kigger tit på vores chat fra dengang og mindes den super hyggelige dag. Det var fantastisk at møde jer alle, live. Jeg glæder mig allerede til at vi skal ses igen i det nye år, og jeg er sikker på at det bliver en ligeså stor succes som hos mig. Jeg vil med denne hilsen ønske jer og jeres familier en rigtig glædelig jul samt et lykkebringende godt nytår. Jeg ser frem til mange flere spændende kampe og hygge med jer alle i 2014. Stort knus til jer alle fra Acjmo74. | |
danishhottie | 2013-12-14 23:28 | |
![]() | Du er jo super sej ac.. derfor det kører så godt der opad for dig.. savner dig bestemt også i 1500.. men syntes det er fedt og flot at du kan blive deroppe ; 0) Også mange tak for at du lagde hus til vores rigtige hyggelige træf og til jer alle der var med og gjorde dagen til et super godt minde.. glæder mig til vi ses igen.. forhåbentlig hos Angora ; 0) Du og alle I andre ønskes bestemt også en rigtig glædelig jul, samt ønsker om et fantastisk og lykkebringende godt nytår! @-'-,- | |
Angora | 2013-12-15 15:24 | |
![]() | Kære alle Beklager, at jeg må rykke arrangementet igen - jeg er blevet inviteret til 60 års fødselsdag... Arrangementet: 15. februar 2014. Satser på, at denne dato er helt FAST nu! Sæt x i kalenderen. Alle er velkomne 15/2 i Næstved (kl. 14). Jeg bor tæt på stationen - adresse følger til dem, der kan komme. Giv mig en melding. Håber, at vi ses! Glædelig jul ;) | |
acjmo74 | 2013-12-15 17:55 | |
![]() | Tak søde Hottie og rigtig mange gange i lige måde. Angora, det passer mig rigtig godt :-) Manden skulle nemlig en tur til London den anden weekend du først nævnte, så jeg regner stadig med at jeg godt kan komme:-) Knus | |
tcoxen - Ikke længere medlem | 2013-12-15 18:07 | |
![]() | Jeg var i tvivl om den anden weekend, du valgte, men den nye dato ved jeg desværre, at jeg ikke kan komme. Håber det bliver rigtig hyggeligt for jer alle. Og så ønskes I alle en rigtig glædelig jul samt et godt nytår. Og tusind tak for mange hyggelige OK kampe :-) | |
Angora | 2013-12-16 00:06 | |
![]() | Øv, Tina. Finder sgu nok ikke en dag, hvor alle kan. Vi ses en anden gang ;) Glædelig jul. | |
Hotja | 2014-01-05 21:55 | |
![]() | Kære alle venner I ønskes et godt nytår. Jeg har brugt julen til at holde lav aktivitet på ordkamp og nydt at bruge tid til nogen af min andre interesser. Har i den forbindelse besluttet, at jeg i en periode ikke vil være så aktiv på ordkamp, afhængig af min andre aktiviteter. Jeg har i den forbindelse også valgt, ikke at møde op til træf næste gang. Det var en svær beslutning, for det var rigtig hyggeligt at være sammen med jer dejlige venner hos Josefine. Jeg tager gerne hyggespil, som ikke er afhængig af tidsfrister, men ellers mødes vi nok i en turnerings kamp i ny og næ. Tak for alle de hyggelige timer vi har haft sammen, vender frygtlig tilbage når tiden er til det. Knus herfra Hot'ja | |
danishhottie | 2014-01-05 22:38 | |
![]() | Kære dejlige Hoja.. Det er jeg ked af at læse især at vi ikke igen skal mødes til træf.. men der kommer vel flere af muligheder for at ses ? ; 0) Men helt forståeligt og ved jo du har mange ting at lave og se til.. men kommer bestemt til at savne dig herinde.. Men har da heldigvis dit nr , til hygge chat ; 0)) Pas da rigtig godt på dig selv.. og håber det bedste for dig!! Og som du jo skriver , kommer du jo lidt på med mellemrum :0)) De bedste og kærligste hilsner og største kram. Din spille veninde fra djævle øen ; 0)) | |