Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 824
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
ragrug2013-09-05 10:34
Antal indlæg: 341

ipad eller tablet ?
Kan man spille OK på en tablet og få glæde af den større(end mobilens) skærm ?

Hvordan er det med den der pointtæller, den er vist også kun til noget af det der "i" - halløj ?

Min gamle PC er død og jeg skal købe noget nyt udstyr.

horsens - Spil admin/Forum admin2013-09-05 11:19
Antal indlæg: 9756

Hej ragrug

Ja, du kan spille OK på iPad/tablet.
Det er rarere med en stor skærm, så du har det fulde overblik.

Det er stadig kun på iphone app, at der kan købes pointtæller, men man kan sagtens hente iphone app ned på ipad.

Der er kun den ene ulempe ved ipad, at den er dyrere end andre tablets.

ragrug2013-09-05 12:05

Men kan tabletten bruge hele skærmen til spillet eller får man bare en udgave der har samme størrelse som på telefonen ?

ragrug2013-09-05 13:25

Okay man kan vist bruge hele skærmen også på fx en Samsung tablet....
Slipper man for at købe et antivirus program hvis man bruger ipad?

horsens - Spil admin/Forum admin2013-09-05 14:18
Antal indlæg: 9756

Jeg har ikke noget antivirusprogram på min ipad...Anede faktisk ikke, at det var nødvendigt for hverken ipads eller mobiler

ragrug2013-09-05 14:33

Det er i hvertfald nødvendigt på pc og det er der min meget begrænsede viden ligger.
En veninde sagde at alle Apple's produkter er beskyttede i sig selv.
Puuh der er lang vej til toppen på dette kundskabstræ....:-)

birnie22013-09-05 15:59
Antal indlæg: 826

Du kan downloade et gratis program på nettet til tablet/android. Du kan også købe et antivirus programmet og installere fra nettet. Jeg købte et med en dvd til installation på computeren men installerededet fra nettet istedet for. Jeg er heller ikke it nørd men fandt ud af det.:)

Caw - Spil admin/Forum admin2013-09-05 16:21
Antal indlæg: 989

Man kan ikke få virus på hverken iPad eller iPhone. Det er kun muligt at få virus hvis man har jailbreak app (en app, der kan ændre på systemet manuelt og som bl.a. gør at man kan installere apps, der ikke er godkendt af Apple). Hvis man ikke ved hvad jailbreak er, så er det som regel også ensbetydende med, at man ikke har jailbreak på sin iPhone/iPad.

Caw

ragrug2013-09-05 16:59

Okay mange tak så langt !
Umiddelbart tænker jeg : ipad, og det er jo også den der altid nævnes (som i : Ordkamp-app'en fås også til ipad) og det var detfor jeg lurede på om det betød at en tablet ikke kunne bruges ordentligt til det.

biwo2013-09-05 17:56
Antal indlæg: 15198

iPhone appen med pointtæller kan du bruge på iPad, men den fylder så ikke hele skærmen. Jeg bladrer lidt imellem de 2.

Bigby2014-02-15 01:19
Antal indlæg: 24

Man kan bare trykke på det lille 2X symbol øverst til højre, så fylder iPhone-apps hele skærmen på ipad. Forstørrelsen skæmmer billedkvaliteten, men det betyder intet i en app som denne.

Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?