Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Frk Schmidt | 2013-09-22 18:59 | |
![]() | Beklager, men vi afviser alle :-(( Indtil jeg igen kan se hvem der udfordrer til kamp, er taktikken desværre at afvise alle udfordringer. Ikke for at være en kælling, men bare fordi jeg gerne selv vil bestemme - hvem jeg spiller mod. Håber engang at blive en lykkelig IOS7 bruger :-) også med ordkamp ! Er der flere i samme båd, kan I jo "melde" jer på samme hold. | |
HØT | 2013-09-22 19:43 | |
![]() | Det forstår jeg godt. Har heldigvis ikke opdateret og håber at udbyderen snarest får styr på det. Lyder til at mange er berørt af den uheldige situation. | |
Angora | 2013-09-22 19:59 | |
![]() | Jeg har også iOS 7 - det er skide irriterende, at man ikke kan se, hvem der udfordrer... | |
Flaban | 2013-09-22 20:15 | |
![]() | Jeg udfordrer gerne, men en rigtig kamp på tid på PC | |
catz2812 - Ikke længere medlem | 2013-09-22 22:30 | |
![]() | Jeg hopper i båden med Frk. Schmidt og afviser alle udfordringer, til jeg igen kan se, hvem det er. Forhåbentlig bliver det før ligastart! Indtil da må det blive mig som udfordrer nogen med Android....de kan vist stadig se.. | |
Tjubang | 2013-09-23 07:19 | |
![]() | Jeg er på Android, så jeg kan sagtens se hvem der udfordrer mig. | |
Roed | 2013-09-24 18:18 | |
![]() | ja iphone er noget møj smid den væk. I kan godt sælge dem til mig hvis i hellere vil over til android. Jeg byder 500.- kr. for 2 stk. | |
SteenKR - Spil admin | 2013-09-25 18:27 | |
![]() | Jeg har det jo sådan, at jeg aldrig afviser nogen alligevel, så I er velkomne til at udfordre mig. Normalt kan jeg godt finde ud af at forklare folk, at jeg gerne lige vil have en pause fra dem i en periode - hvis jeg taber hver eneste gang f.eks. | |
Angora | 2013-09-29 15:34 | |
![]() | Come on, Steen. Når man har så mange fans som mig og helt sikkert også Schmidt, så er man nødt til at sortere... Eller noget... ;-) Ellers enig | |
frugrø | 2013-10-04 16:13 | |
![]() | Det ville være dejligt med en rettelse så man igen kan se hvem der udfordrer. Ved man om det overhovedet kan rettes | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2013-10-06 15:52 | |
![]() | Jeg har desværre fået museskade i begge hænder, og skal derfor holde mine hænder i ro. Dette indebærer, at jeg har givet mig selv spillekarantæne for alle slags spil på mobil og PC. Derfor afviser jeg alle spil på ubestemt tid. Jeg vil dog stadig tjekke forummet ind i mellem :-) Caw | |
Himmelpinden | 2013-10-06 18:00 | |
![]() | Øv Caw det er da rigtig irriterende. God bedring med det. | |
danishhottie | 2013-10-06 18:32 | |
![]() | Ja øv caw .. rigtig god bedring, skal der også lyde herfra. @-'-,- #-'-,- @-'-,- Buket er sendt som lidt trøst ; 0) | |
vaffi | 2013-10-06 19:24 | |
![]() | lige et dumt spørgsmål :-)hvor består det vigtige i hvem man spiller med? spiller I ikke for at holde de små grå i gang eller kan jeg misforstået det hele????????? | |
lenelum - Ikke længere medlem | 2013-10-06 23:07 | |
![]() | Jeg kan da se på skærmen efter skærmlås og der sker noget nyt , hvem der udfordrer og har også opdateret til det nye hilsen Lene | |
Himmelpinden | 2013-10-06 23:39 | |
![]() | Vaffi der er nogle der går op i rating og derfor ikke spiller mod alle. I de turneringer Horsens arrangerer for mobilspillere er man f.eks. seedet efter rating og jo højere rating jo nemmere at komme videre. Tror der er mange forskellige måder at spille på og mange forskellige formål med at spille. Alle er heldigvis forskellige. | |
Roed | 2013-10-11 09:36 | |
![]() | Kan man ikke klage til ombudsmanden omkring Iphones opgradering? | |