Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende3 047
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Tut - Ikke længere medlem2009-09-18 10:35
Antal indlæg: 4

Topliste
Jeg æ-æ-æ-ælsker ordjagt. nogle gange lidt for meget ... Pt så meget, at jeg indimellem ligger i top 5.

Det er selvfølgelig sjovt at opnå en høj placering, men jeg synes egentlig, toplisten burde være en liste for aktive spillere. Som det er nu, skal man åbenbart bare logge ind en gang om måneden for at opretholde sin placering. Jeg synes det ville være mere rimeligt, hvis man skulle have SPILLET indenfor den sidste måned.

Ikke kun fordi jeg gerne vil højere op på listen - også fordi jeg gerne vil have mulighed for at spille mod dem, der står højere oppe på listen end mig.

Status dd:
Nr 1, sidste spil: 22. maj
Nr 2, sidste spil: 2. september
Nr. 3, sidste spil 25. juni
Nr. 4, sidste spil: I går :-)
Nr. 5, sidste spil: 22. juli

Derudover har der på toplisten figureret en spiller som nummer 2, som har spillet sidste spil 28. maj - men vedkommende må have glemt at logge ind i denne måned :-)

3 (4) ud af 5 (6) har altså ikke spillet i 2-3-4 måneder.

Kunne man fx. lave en all-time-best-liste, med de højeste antal point nogensinde (dvs. på den liste står man med sit max-point), og så en aktiv-liste, som fungerer som den vi har nu, men hvor man skal have spillet et 'ranket' spil inden for den sidste måned, og ikke bare være logget på for at figurere?

Det ville give lidt mere spænding mht. topplaceringerne - OG muligheden for rent faktisk at komme til at spille mod de spillere, der står øverst på listen.
 
Caw - Spil admin/Forum admin2009-09-18 11:37
Antal indlæg: 989

Nu har jeg ikke spillet i lang tid af personlige grunde. Personligt har jeg slet ikke tænkt over at være på toplisten i mellemtiden. Jeg logger dog ind stort set hver dag for at tjekke mails, forum etc.
Jeg synes det lyder som en god idé, i hvert fald at man skal have spillet inden for en hvis tidsgrænse, og ikke bare have været logget ind =)

Caw
 
Tut - Ikke længere medlem2009-09-18 13:23
Antal indlæg: 4

Det var nu ikke en kritik af dig, Caw ( - selvom jeg har savnet at spille imod dig!)

Jeg synes bare, det kunne være sjovt med lidt mere bevægelse i toppen af toplisten :-)
 
Caw - Spil admin/Forum admin2009-09-18 14:19
Antal indlæg: 989

Jeg er helt enig med dig =)
 
kal_kat2009-09-22 14:20
Antal indlæg: 5179

Også enig med Tut!
 
masterfranz2009-09-29 08:15
Antal indlæg: 53

der er så meget ensomhed på disse sider
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?