Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
tcoxen - Ikke længere medlem | 2013-10-26 14:58 | |
![]() | Billede Jeg er i gang med flere turneringer på en gang, og det kan godt være lidt svært at holde dem fra hinanden. Og her synes jeg, at det er nemmest (og hyggeligst) at spille mod en spiller med sit eget billede. De er også nemmest at huske. Jeg ved godt, at man ikke hverken kan eller skal tvinge folk til at have billede på, men kunne man ikke opfordre folk til, at når de gerne vil deltage i turneringer, at det så krævede et billede ? Hvad siger I andre ? | |
danishhottie | 2013-10-26 19:22 | |
![]() | Altid godt når folk har billed på, som du selv skriver.. er det noget lettere at holde styr på under alle de turneringer der spilles samtidigt. . Og ja tcoxen.. Når man spiller med nogen med billed på, er det lidt mere ' real ' SteenKR har også haft lavet et indlæg med det. . Og med god effekt ; 0) | |
birnie2 | 2013-10-26 22:23 | |
![]() | Har selv billed på. Men der kan jo være en årsag til at man ikke vil have billed på synes det må være op til den enkelte ordkæmper. Og derfor heller ikke et krav under turneringer. Men forstår til fulde din pointe. Men man kan jo bruge chatten til at holde styr på turneringerne - personligt holder jeg ikke bedre styr på turneringerne med et billed. Den samme person kan jo optræde i flere turneringer samtidig.:) | |
Roed | 2013-10-27 10:32 | |
![]() | Ja og så skulle man kunne forstørre billedet til fuld skærm så man kan se om hun virkelig er en lækker steg! Faktisk iploade billederne fra Djurs Sommerland og Bikinie billeder fra Sommerferien ville da også være fint :-) | |
zammelE | 2013-10-27 18:07 | |
![]() | Ha ha Roed, god humor ;-) | |