Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 925
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Paloma2010-03-10 02:14
Antal indlæg: 123

UGENS afstemning?
Helt ærligt: UGENS afstemning???
Jeg ved ikke, hvor længe den har hængt der, men os der logger ind jævnligt har vel snart lært helt at overse "ugens afstemning". På vores norske pendant hedder den noget, der svarer til "ordjagtsspørgsmålet" og det måtte I for min skyld gerne omdøbe den til, eller alternativt slette den. Vi gider altså ikke se den mere!
Det kan godt være, at jeg lyder negativ, men jeg synes, at det vidner lidt om passivitet her på siden? Er vi gået i stå? Hvad kan vi gøre for at promovere os? Vores norske pendant har - så vidt jeg har forstået - mere end 40.000 medlemmer, og SÅ mange flere mennesker bor der altså ikke i Norge....!

Mange hilsner fra Paloma
 
fr-jensen2010-03-10 12:02
Antal indlæg: 1313

Hørt! Det har også undret mig, at den samme "ugens afstemning" er vist gennem flere måneder. Hvis der overhovedet "skal" være en ugens afstemning, her på sitet, synes jeg den skal have noget med ordjagt at gøre, og så skal den vedligholdes og fornys jævnligt - ellers synes jeg den skal fjernes (hvis den kan det).
Jeg synes ordjagt er sjovt, så det undrer også mig, at der ikke er flere medlemmer her på sitet.
Hvor er planerne om flere turneringer forresten blevet af?
Hilsen fra Fr-jensen
 
Caw - Spil admin/Forum admin2010-03-10 23:52
Antal indlæg: 989

Jeg er enig med jer i at den nok ikke skal hedde "Ugens afstemning" - måske månedens? Så kan den opdateres d. 1., så skal de heller ikke komme på nye ideer til afstemningen så ofte =)

Jeg synes nu den kan være meget interessant. Hvis I har nogle spørgsmål I godt kunne ha' tænkt jer at få undersøgt så prøv at sende det til ejerne. F.eks. så jeg en afstemning på den svenske side om "Trives du på dit arbejde?", og var overrasket over svarene. Sådan et slags spørgsmål kan jo efterfølgende skabe stor debat i forummet.
Forummet behøver jo ikke nødvendigvis handle om Ordjagt. Har I noget I gerne vil ha' op på en debat, så skriv i forumet =)

Jeg kan sige så meget at der arbejdes på tiltrækningen af flere brugere, og drengene er ekstra flittige =)

Ang. turneringer: Jeg spurgte tidligere om hvilke dage der passede jer bedst på ugen, men fik aldrig noget svar. Efterfølgende har jeg flyttet en del, så har ikke haft meget tid til at arrangere noget. Dog er tingene ved at falde på plads nu, så har planer om at starte nogle turneringer snart =)
Vil dog lige sige at alle og enhver kan afholde en turnering hvis de vil =)

Caw
 
Paloma2010-03-11 18:03
Antal indlæg: 123

Tak, Caw!

Jeg ved ikke, om det var tilfældigt, at I fik skiftet "ugens afstemning" ud efter mit indlæg, men det er helt ok, og jeg er helt tilfreds også med dit svar. Naturligvis kan emnerne have med andet at gøre en ordjagt.

Måske der kan hentes inspiration fra Norge og Sverige, ikke alene vedrørende emner, men også til, hvordan man hverver brugere.

Mange hilsner fra Paloma
 
fr-jensen2010-04-13 20:14
Antal indlæg: 1313

Tjah - det må da vist ha' været tilfældigt, at "ugens sfstemning" blev skiftet dengang, for nu er der så igen gået en hel måned med den samme afstemining. Dét er altså ret enerverende at se på, og også ret misvisende. Hvad med lidt fornyelse?
/fr-jensen
 
finestrat2010-04-14 10:17
Antal indlæg: 11

Hej
Ugens afstemning har nu ikke generet mig. Men det har undret mig at der ikke er mere interesse for ordjagt.

Måske skulle navnet "ordjagt" ændres? Krydsord? Scrabble? Og så skal det være mere fleksibelt at bruge. Nogle forkortelser må kunne gå uden om retskrivningsreglerne, så blev det mere lige som at løse "rigtige" kryds og tværs opgaver.
Hvad er det "dregene" laver???
Mange hilsner
Finestrat
 
Caw - Spil admin/Forum admin2010-04-16 13:08
Antal indlæg: 989

Har I nogle ideer til en afstemning, så send mig en mail. Men husk, der kan vist kun være 4-5 valgmuligheder.

Finestrat, svarer dig i tråden om Ordlisten, da det er lidt off topic her.

Caw
 
fr-jensen2010-04-16 18:21
Antal indlæg: 1313

Joh tak Caw, men vi (læs jeg) har vist ikke din mailadresse.
 
Caw - Spil admin/Forum admin2010-04-16 18:26
Antal indlæg: 989

Når jeg bruger ordet "mail" mener jeg altid private meddelelser. Jeg undskylder for forvirringen.

Caw
 
fr-jensen2010-04-16 19:11
Antal indlæg: 1313

ok - så er jeg med - altså private meddelelser herinde
 
horsens - Spil admin/Forum admin2010-08-05 01:02
Antal indlæg: 9750

Er det ikke snart på tide at få en ny 'Ugens' afstemning? :)
Hvorfor kalder I den ikke bare månedens?
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?