Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
fr-jensen | 2010-03-11 22:11 | |
![]() | Ros til den nye forside Hej Jeg vil gerne rose de ansvarlige for den nye forside, hvor man, når man logger ind, ser nogle facts om sin egen profil. Den er efter min mening langt bedre end den tidligere. Mht "medaljerne" så vil jeg da lige sige, at rent faktisk har jeg haft elefantmedaljen mange gange, selv om der står jeg ikke har haft den. det må være en fejl. Kh Fr-jensen | |
Monk - Administrator | 2010-03-11 22:42 | |
![]() | fr-jensen: tak tak, ang. elefantmedaljen er det en bug, vilken kommer fixes snart :) | |
fr-jensen | 2010-03-11 23:38 | |
![]() | Helt fint :-) ... det ville for os danskere da også være dejligt om forklaringerne på medaljerne stod på dansk :-)) | |
fr-jensen | 2010-03-11 23:39 | |
![]() | Griner ... og så kan jeg jo se, at jeg skal skrive en masse indlæg her for at blive succes-forfatter ... ;-))) | |
Marlin | 2010-04-16 15:07 | |
![]() | Angående forsiden Hvad betyder rullningar? Jeg kan se at jeg rullar men hvad er det jeg gør? lidt mere præcist og på dansk. | |
fr-jensen | 2010-04-16 15:22 | |
![]() | Ja - :)) vi rullar og vi er giraffens stalkere :-)) ... og her troede vi bare, at vi spillede Ordjagt på dansk :-)) Tak for medaljerne, men det ville da være rart at vide, hvad vi får dem for :-)) Kh fr-jensen | |
Marlin | 2010-04-16 16:53 | |
![]() | Hej Hvis jeg tror at rullningar er bingoer ruller jeg så ud ad det rette spor? venlig hilsen Marlin | |
Marlin | 2010-04-21 19:06 | |
![]() | Det er fint at man kan se formkurver over de sidste 1000 kampe, det kan da give et fingerpeg om hvor man realistisk set befinder sig ratingmæssigt. venlig hilsen Marlin | |