Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 780
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
danishhottie2014-04-28 11:59
Antal indlæg: 7837

point tæller til android. . ??
Hvornår for os med Android lov til af få den fordel med point tæller ??
Kunne ha været rart i min sidste kamp, som jeg tabte med 1 enkel point ... havde ellers lagt 3 bingoer, så lidt irriteret over ikke at ha haft den fordel med point tæller.

Og noget andet er..
Før påske var jeg så heldig også at lægge 3 bingoer i en standard turnerings kamp og var glad for endelig at kunne komme på jeres top 10 liste..
Hører intet fra jer, selvom jeg har sendt beviser. .
Og nu inden for de sidste par dage har i lavet den om til mindst 4 bingoer..
Det er også helt ok. .
Men det kunne i jo bare ha skrevet som svar og ikke bare lade som ingen ting.

Caw - Spil admin/Forum admin2014-04-28 17:56
Antal indlæg: 989

Er ikke helt med på det med de 3 bingoer - er det noget intern statistik for turneringer?

Caw

horsens - Spil admin/Forum admin2014-04-28 19:24
Antal indlæg: 9756

hottie, din rekord er kommet på fb, og det er først herefter at jeg valgte at sætte kravet op til 4, da der kommer så mange bidrag med 3 bingoer.

Mht. pointtæller så har jeg presset på, så der er ikke andet for end at vente tålmodigt.
At tabe en kamp med 1 point sker altså jævnligt også for dem med pointtæller.

danishhottie2014-04-28 22:13

Ok tak Horsens.. kunne bare ikke se det på dit link og hørte så heller ikke noget.. men tak for svar. .
Ved da godt at man stadig kan tabe med en point tæller..
Men der var jo en bedre chance med den ; 0)

danishhottie2014-04-28 22:13

Caw... ja det er noget Horsens har oprettet ; 0)

HennKor - Ikke længere medlem2014-05-19 17:59
Antal indlæg: 1087

Men for at vende tilbage til danishhotties spørgsmål - hvornår kommer der en pointtæller til Android?

Kvelertak2014-05-21 14:42
Antal indlæg: 27

Er en pointtæller en funktion, der kan beregne de point man vil få ved et givent træk, før man smider brikkerne på pladen?

horsens - Spil admin/Forum admin2014-05-21 17:54
Antal indlæg: 9756

Ja! Denne funktion findes desværre kun til iPhone/iPad.
Vi håber at udviklerne prioriterer denne funktion højst, næste gang de laver en ny opdatering.

Kvelertak2014-05-21 18:02
Antal indlæg: 27

Ok. Tæller bare i hovedet. Jeg vil foretrække en opdateret ordbog :)

danishhottie2014-05-21 23:56

Tak horsens :0)

Bigby2014-10-06 21:39
Antal indlæg: 24

Har netop skiftet fra IPhone til Xperia Z3 (high-end Android-mobil) og er chokeret over så ringe spillet er til Android. Ingen pointtæller, ingen feedback om forkastede ord og langt ringere kontrol med brikkerne. Sidst opdateret en gang i foråret... Og dette er vel at mærke betalingsudgaven.

Så må man vel tilbage til Wordfeud. Suk.

HennKor - Ikke længere medlem2014-10-07 11:39

Bigby - det lyder da kedeligt med dine Ordkamp-oplevelser på din nye Androidtelefon. Det er rigtigt, at der ikke er pointtæller til Android (og efter min opfattelse, skal vi heller ikke regne med, at der kommer en). Men hvad mener du med "feedback om forkastede ord" - hvad går det ud på? Og hvad menr du med "langt ringere kontrol med brikkerne"?

Bigby2014-10-07 13:21
Antal indlæg: 24

Når man lægger en brik, der ikke accepteres, får man ikke at vide, hvilket ord der forkastes. Det gør man på iOS.

Selve kontrollen med brikkerne er langt mere flydende og naturlig på iOS. På Android springer de brat omkring, uanset hvad man vælger under indstillinger.

Med alle andre apps oplever jeg nye funktioner og finesser i Android-udgaven. Men Ordkamp til Android er klart underlegen og ikke besværet værd. l et konkurrencespil bør alle spille på samme vilkår.

Himmelpinden2014-10-07 14:01
Antal indlæg: 6286

Jeg har lige tjekket (man skal jo være sikker) og jeg får besked om hvilke ord der ikke accepteres. Har HTC mobil. Ved ikke om det kan have noget med mobilen at gøre?

Nu har jeg aldrig haft en Iphone så kan ikke sammenligne med hvor flydende brikkerne er. Men jeg er godt tilfreds, men som sagt har jeg ikke noget sammenligningsgrundlag der.

HennKor - Ikke længere medlem2014-10-07 14:10

Samme som Himmelpinden, og jeg har Samsung Galaxy S5. Men du har ret i det med nye funktioner og finesser vedrørende Ordkamp - som det tidligere er konkluderet, så skal man ikke forvente nogen videre udvikling eller information i app'en - desværre.

Læs også her:
www.ordkamp.dk/forum...am p;page=0

Men når man (jeg) gør det hele op, og kigger på resultatet på bundlinien, hvori indgår parametre som turneringer, flinke og søde mennesker at spille med, administratorers og spillederes utrættelige og ulønnede arbejde, ja så ender vi på et stort plus - og det gør det hele værd :)

2tuf2014-10-07 17:21
Antal indlæg: 1225

enig, administrtorerne, spil-styrerne, og I modspillere gør den forskel at jeg brugers så meget tid herinde.

Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?