Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende3 013
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
fr-jensen2010-05-22 12:52
Antal indlæg: 1313

Stille nu?
Jeg synes, at der er blevet lidt stille herinde.
Faktisk er der sjældent ret mange logget på.
Er vi ved at "køre død" eller hva'?
Jeg synes, at det er synd, hvis et godt spil som ordjagt dør ud, så hvad kan vi gøre for at hive flere brugere med?

Mvh fr-jensen
 
SteenKR - Spil admin2010-05-22 16:33
Antal indlæg: 976

Indrømmet: Det er temmelig tamt ind imellem. Jeg foreslog på et tidspunkt, at alle kunne 'reklamere' på Facebook, men tror ikke, at der kom ret meget ud af det. Jeg foreslår fluks ejerne at lægge en 'Del på Facebook'-knap ind på forsiden.
 
condor2010-05-22 17:58
Antal indlæg: 31

Jeg har (halv om halvt) tvangsindmeldt nogle stykker. Det er ikke så svært. Det er det første spil der volder kvaler, og det er jo et selvopretholdende system. Hvis der ikke er nogle at spille med er der ingen der spiller... Så vi skal have dem til at gå i gang. Noget med en hurtig pause i hverdagen eller hvad er "slagordet"?
 
lepenepe2010-05-22 20:33
Antal indlæg: 119

Selv fandt jeg i sin tid spillet via en reklame på tv2's spil. Hvis der er råd til den slags reklame, er det garanteret en god ide...
Iøvrig lagde jeg sidenhen en anbefaling af ordjagt ind på min profil på tv2, og jeg ved at den har givet minimum et par spillere herinde. Så den oprindelige annonce har givet ekstragevinst :-)
 
Tut_returns - Ikke længere medlem2010-05-23 09:09
Antal indlæg: 3

Jeg er desværre en uforbederlig ordjagt-junkie (og en af dem, condor fik lokket herind!) Jeg ææææælsker virkelig at spille ordjagt.

Hvis jeg også skal have lidt ud af det virkelige liv kan jeg desværre ikke administrere at have en permanent ordjagt-profil .. så nu lukker og slukker Tut igen. Jeg håber I får held til at få lidt mere gang i den herinde, nu er jeg her i hvert fald ikke til at skræmme livet af nye spillere :) Vi ses måske en anden gang .. for ordjagt rules!!

Tak for denne gang,
Tut
 
sasolga2010-05-23 17:03
Antal indlæg: 7

Aaaaaahr ærgeligt Tut - du er en af de få der er til at finde herinde om formiddagen i hverdagene...
 
Flemming2010-05-23 17:26
Antal indlæg: 69

Hejsa. Jeg er også én af de faste hverdags-spillere. For mig er det også noget med en overspringshandling i hverdagens gøremål :-)

Ærgerligt at Tut holder igen, nu var du ellers lige kommet godt i gang igen :-( kan vi ikke lokke?

Ellers tror jeg at mere reklame vil være en god idé. I må jo tjene lidt på bannerreklamer. Kunne det ikke svare sig at bruge lidt penge på at reklamere selv, så I kan få flere ind og klikke på siden?

Jeg fortæller vidt og bredt om Ordjagt, men ingen har indtil nu (så vidt jeg ved) bidt på krogen.

Det er jo lidt svært at vide præcist, da kun få bruger deres rigtige navn - jeg ved ikke hvorfor.

Men jeg håber der kommer lidt mere gang i Ordjagt, hvad går de i Norge, hvor der tilsyneladende er 10 gange så meget gang i den?

Mvh Flemming
 
fr-jensen2010-05-23 18:49
Antal indlæg: 1313

Hej igen.

Ja, jeg synes også, at det er vældig hyggeligt at spille ordjagt, og ja Flemming, en overspringshandling er det da også for mig, men en af de bedre :)

Jeg tror også reklame vil være en god ting. Jeg havnede selv herinde efter en reklame på TV2-spil. Der har jeg også anbefalet andre stedet her, en del har været her inde, og flere er også blevet hængende.

Jeg ved også, at TV2-spigo har forsøgt at lave en slags ordjagt-spil (lexica eller sådan noget). Jeg har prøvet det, men det kan slet ikke måle sig i kvalitet med ordjagt her.

og til slut ... kære Tut, vi vil savne dig, men held og lykke derude i det virkelige liv :) kan da være vi ses herinde engang igen :)

Kh Fr-jensen
 
condor2010-05-23 20:50
Antal indlæg: 31

Ha ha - jeg kender Tut udmærket - og hun vender tilbage. Men hun er altså nødt til at sætte sig selv under administration, hvis hun skal have lavet noget som helst andet.

Og Steen - jeg spiller jo under dæknavn. Det valgte jeg da jeg meldte mig ind, fordi jeg var usikker. Og nu har jeg ikke lyst til at lave om på det, for nu er jeg jo "etableret" som Condor. Men jeg hedder i øvrigt Eva :-)
 
condor2010-05-23 20:50
Antal indlæg: 31

Ikke Steen - Flemming. Jeg vrøvler
 
Flemming2010-05-23 23:27
Antal indlæg: 69

OK Condor - eller Eva :-)

Der er ikke noget unormalt i at bruge et dæknavn, men personligt undrer jeg mig over, hvorfor folk egentlig gør det.

Jeg er glad for mit navn - jeg har også haft det i mange år :-)

Hvis man bevæger sig på sider som øh - er af mindre lødig karakter, så er det jo forståeligt. Men Ordjagt er jo bare et spil - altså alt mulig respekt, jeg elsker spillet - men det ER jo bare "for sjov". Jeg har i hvert fald ikke noget at skjule :-)

Men eftersom 9 ud af 10 bruger et dæknavn, er det nok bare mig, der er mærkelig :-)

Mange hilsner fra Flemming
 
Caw - Spil admin/Forum admin2010-05-23 23:40
Antal indlæg: 989

Ja jeg er også ked af at der ikke er så mange. Personligt har jeg travlt med eksamenslæsning, så tid til spil er der ikke så meget af.

Hvad angår dæknavn: Ofte når jeg tilmeldte mig spillersider var Caro eller Caroline optaget, så derfor dannede jeg mig et nyt "kælenavn" som lignede lidt mit eget. Så efterfølgende kender folk mig som Caw, derfor bruger jeg det stadig =)
Måske man skulle danne en ny tråd hvor folk kan fortælle om hvordan de kom frem til deres brugernavn =)

Caw
 
fr-jensen2010-05-24 01:14
Antal indlæg: 1313

Ja, jeg ved godt, at det er tid for eksamenslæsning for mange, og det gode vejr appelerer da heller ikke lige til at spille, men lidt aften-hygge herinde er nu meget rart.

Mht. brugernavn, så har jeg valgt at bruge det samme navn som jeg bruger i TV2-spil, hvor jeg har spillet en del bridge. Navnet blev i sin tid valgt i al hast, fordi mange andre jeg forsøgte, var optagede. På TV2 valgte jeg at være meget anonym, for der forekommer desværre en del bruger-chikane derinde. Jeg valgte at bibeholde den anonyme stil herinde, da jeg jo ikke kendte spil-sitet her og dets bruger-flade, da jeg startede. Faktisk forsøgte jeg på et tidspunkt at sætte billede på herinde, men det kunne jeg ikke (eller min pc ville ikke).

Men forresten ... God Pinse til jer alle :-)

Mvh Fr-Jensen
 
fr-jensen2010-05-24 01:15
Antal indlæg: 1313

... og nøøøj, nu har jeg snart nået 100 indlæg her ...
 
Caw - Spil admin/Forum admin2010-05-24 01:38
Antal indlæg: 989

Tillykke fr-jensen =)
Vil lave en ny tråd omkring oprindelse af brugernavn, var jo ikke rigtig trådens emne. Beder dog om forladelse for min skyld af omdrejningen af emnet =)

En reklame på tv2 gav en del mennesker herhen, så måske skulle det overvejes det igen ja.

Vil prøve at bruge eksamenslæsningspauserne til lidt ordjageri =)

God Pinse!

(Jeg underskylder for mulige skrivefejl, sidder med en ny computer jeg lige skal vænne mig til, og har ikke fået Firefox endnu hvor der er stavekontrol).

Caw
 
Caw - Spil admin/Forum admin2010-05-24 01:50
Antal indlæg: 989

Ny tråd:
www.ordjagt.dk/forum...re adid=137

Fortæl fortæl =)
 
max2010-05-24 18:48
Antal indlæg: 27

Jeg spiller under dæknavn, og på trods af, at jeg er en kvinde, har jeg helt bevidst valgt et navn, de fleste tror er en mand. Det gjorde fordi jeg i starten, da jeg spillede herinde var udsat for en meget ubehagelig oplevelse. På det tidspunkt var mit brugernavn noget andet, og på min side stod mit rigtige navn. På et tidspunkt begyndte en spiller at kalde mig "smukke" og andre lignende kælenavne, og jeg fandt ud af, at vedkommende havde fundet mig på Facebook.
Jeg synes det er rigtig sjovt at spille, og lidt hyggelig snak på chatten i ny og næ er også ok, men at blive tiltalt på den måde, af en helt fremmed person brød jeg mig ikke om. Derfor er jeg anonym.
 
Caw - Spil admin/Forum admin2010-05-27 00:08
Antal indlæg: 989

Jeg beklager hvad du har været udsat for max. Hvis sådan noget skulle ske igen så send en meddelelse til en af os adminer, vi er her for at folk kan føle sig trygge =)

Caw
 
All in2010-05-27 17:09
Antal indlæg: 107

Jeg er ikke den store trådbruger og ej heller tandtrådsbruger, men det gør jo nok god gavn i længden...begge dele.

Der er ofte kun 2-4 brugere på ad gangen og det er jo ærgerligt når man lige har tid og lyst til at spille.

Jeg blev selv drevet herind af en legekammerat på tv2 spil. For da tv2 lagde deres bob spil om, og i det hele taget hele deres spilside, så mistede det interessen.

Men Facebook er da et udmærket sted at reklamere. Og hvis I har lidt penge i bøssen, så kunne I jo lave nogle konkurrencer så som månedens bingotopscorer samt en 2-3 plads giver en eller anden (symbolsk) præmie.

Og for at vende tilbage til Tut/Tut returns så håber jeg da hun kommer tilbage i en eller anden form (Tut stays forever ?)
 
rbm2010-05-27 18:50
Antal indlæg: 4

Ja dette er rart...på norsk ordspill er vi ca 250 hver dag som spiller...hele tiden!! hvor er danskerne???
 
Viser side 1 2
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?