Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
lepenepe | 2014-05-17 01:05 | |
![]() | Blokere spiller Kan jeg blokere en spiller? Så jeg fremover ikke modtager udfordringer fra den pågældende? Og i givet fald hvordan? | |
lepenepe | 2014-05-17 01:06 | |
![]() | P.S. Mit spørgsmål går på mobilspil... | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2014-05-17 09:46 | |
![]() | Nej, funktionen findes ikke. Det eneste du kan gøre er at afvise udfordringen. Mon ikke vedk. så forstår hentydningen? | |
lepenepe | 2014-05-17 17:15 | |
![]() | Jo måske - problemet er en spiller med rigtig mange afbrudte spil, der jævnligt udfordrer. Og den pågældende har et navn, der pånær et enkelt bogstav svarer til navnet på en anden spiller, som jeg meget gerne spiller med. Så jeg er et par gange kommet til at acceptere i farten. Men jeg må jo bare blive bedre til at tøve lidt inden jeg accepterer udfordringer. Men det kunne nu være rart med en mulighed for at blokere folk med mange afbrudte spil på samvittigheden - især når man vælger tilfældige modstandere... | |
Lilli | 2014-05-17 23:16 | |
![]() | Problemet er jo på sæt og vis at man ikke har mulighed for at tjekke een udfordre, inden man siger ja eller nej | |
lepenepe | 2014-05-18 11:24 | |
![]() | Enig Lilli - det kunne også være en løsning | |
HennKor - Ikke længere medlem | 2014-05-19 17:28 | |
![]() | Det at funktionen ikke findes i ordkamp betyder vel ikke nødvendigvis, at den ikke kan implementeres. Det kunne være et godt forslag at have med til programmørerne (eller hvem der nu bestemmer sådan noget). :o) | |