Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Kezze | 2014-05-31 16:40 | |
![]() | Surt opstød Blot et surt opstød....skal bare af med det. Hvad fanden sker der for folk der selv siger ja til en spilleinvitation og så beder mig om at passe så spillet slutter? Ja, det er rigtigt. Jeg sendte en invitation ud til en tilfældig spiller som sagde ja. Så er jeg heldig og kommer langt foran og så beder han mig om at passe....så vi begge passer så mange gange at spillet slutter. Jeg skriver høfligt, at jeg ikke passer uden grund, men hvis han ikke gider spille alligevel, kan han trykke opgiv spil. Så får jeg svaret: Nå endnu en der tror vi spiller VM, jamen så god fornøjelse. Forstår ikke hvorfor man siger ja til at spille, hvis man ikke kan tåle at tabe indimellem. Som man kan se på min statistik, er jeg bestemt ikke blandt de bedste. Jeg har også tabt mange spil stort, men aldrig været en dårlig taber. God weekend derude ;-) | |
frugrø | 2014-05-31 21:47 | |
![]() | Ja det er da usportsligt. | |
rebecca1963 - Ikke længere medlem | 2014-06-01 08:15 | |
![]() | Underlig opførsel | |
Kezze | 2014-06-01 08:32 | |
![]() | Ja, underlig opførsel. Jeg sender ofte invitation ud til tilfældige modstandere og har prøvet flere gange at blive "svinet" til. Ville være rart med en mulighed for at blokere spillere. Så kunne man ved en dårlig oplevelse blokere spilleren og stadig have muligheden for at invitere tilfældige spillere. Indtil denne mulighed forhåbentlig kommer holder jeg mig til at spille med dem jeg "kender". | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2014-06-01 10:51 | |
![]() | Hvis man bliver svinet til, så send et print screen af chatten til en af os spiladminer. Caw | |