Spillerum
Giraffen2
Krokodillen0
Indloggede2
Mobilspil
Igangværende2 944
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Marlin2010-06-03 16:23
Antal indlæg: 423

topliste
Hvordan kan Sverige komme ind på førstepaldsen i stadskampen? Det er da ikke en by og da slet ikke i Danmark.
Venlig hilsen
Marlin
 
Lärking2010-06-03 19:07
Antal indlæg: 5

Egentligen borde det inte innebära något bekymmer att Sverige finns med som by på listan då vi av förklarliga skäl inte borde aspirera på förstaplatsen. Nu är det ju tyvärr så att det inte finns tillräckligt många och tillräckligt bra danska spelare för att ändra på det för tillfället, därav listan som den ser ut idag.
 
Marlin2010-06-03 20:58
Antal indlæg: 423

Hej Lärking
Er du svensker som spiller på dansk? Er det ikke svært?jeg tror da ikke at jeg kunne spille på svensk selv om jeg har arbejdet 7 måneder i Sverige engang i fordums tid. Hvem er de andre fra Sverige som tilsammen giver resualtatet som ses på toplisten? Jeg har prøvet om man kan gå ind og se hvem det er og så lægge sammen dividere og findet gennemsnittet, men kunne ikke få det til at passe.
Jeg står vist helt alene for Frederikshavns resultat, hvorfor ved jeg ikke, der er da flere der spiller i Frederikshavn.
Venlig Hilsen
Marlin

 
Lärking2010-06-04 11:00
Antal indlæg: 5

Nja, det är inte så svårt alltid. Min långa erfarenhet från den svenska versionen av spelet ger mig en fördel när jag möter orutinerade danskar. Jag kan inte tala danska särdeles bra, men att spela fungerar ändå.
Jag vet inte riktigt hur många svenskar det är som spelar.
 
Marlin2010-07-11 16:47
Antal indlæg: 423

Kunne det ikke være smart om der var en topliste for hver slags spil, især stress, hast og panik. Jeg synes det er forskellige taktikker man bruger fordi man hele tiden skal huske på tiden, så tiden er mere en faktor i spillet fremfor hurtig og normal. Nogen af os spiller faktisk aldrig langsommere end stress, medmindre man er i dyb nød og lider af ordjagtabstinenssymptomer og der kun er en at spille med.
Venlig hilsen
Marlin
 
mettejuuldk2010-08-16 14:18
Antal indlæg: 36

Nu har jeg spillet i ca en måned, og er stadig ikke dukket op i toplisten med "ugens raket".
Og jo, jeg startede da med at ryge langt under 1000 ... men er siden kravlet op på godt 1200, og synes jeg burde komme på listen, der går helt ned til "0" points fremgang?
KH Mette
 
mettejuuldk2010-08-16 15:07
Antal indlæg: 36

PS: Jeg forstår godt, at jeg ikke er på i denne uge, hvis jeg er gået tilbage i forhold til forrige uge .. men jeg har tjekket hver uge, og har på INTET tidspunkt været på listen ...
 
Marlin2010-08-16 23:00
Antal indlæg: 423

ja den der rakettopliste har jeg heller aldrig rigtig forstået, jeg har dog været ugens raket. Men på det sidste har jeg mere aspireret til at være ugens "styrtdykker", men sådan en liste er der ikke, jeg ved heller ikke hvor rart det ville være hvis der var.
Venlig hilsen
Marlin
 
mettejuuldk2010-08-17 09:16
Antal indlæg: 36

haha - ugens styrtdykker - nej, det lyder ikke rart. Og nok ekstra slemt for nye, der vel typisk starter med at styrtdykke, om ikke andet, så indtil man har fået lidt greb om hvilke ord der dur, hvordan man nogenlunde hurtigt for bogstaverne lagt op osv ... på den anden side, ville man jo så kunne finde sig selv i den ene eller den anden liste ... og ikke bare være "ikke eksisterende" ... hmmm :-)
KH Mette
 
Marlin2010-08-17 15:28
Antal indlæg: 423

Det er nu sjovt nok at kigge igennem listerne alligevel.
Hej Marlin
 
horsens - Spil admin/Forum admin2010-08-17 16:06
Antal indlæg: 9750

Hej Mette
Nu du siger det, kan da se, du er fløjet op ad ranglisten, og meget mystisk at du ikke er med på raketlisten.
Måske du ikke er godkendt som astronaut :D
De gange jeg har været på raketten har passet fint.

Er der ikke en fra support, der lige gider forklare grunden herfor?
 
mettejuuldk2010-08-17 17:50
Antal indlæg: 36

hehe - ja Horsens, det må være astronaut-licensen jeg mangler .. nu har jeg flyttet mit spm over i support-forum, så får vi nok en forklaring der :-)
 
Marlin2010-08-18 15:54
Antal indlæg: 423

Jamen jeg har været med på raketten mere end en gang, på det sidste er jeg gået ned igen og så skal jeg selvfølgelig heller ikke med på raketten
Venli hilsen
Marlin
 
Marlin2010-08-18 15:55
Antal indlæg: 423

Nu kan jeg heller ikke stave til venlig mere.
huha.
v.h.
Marlin
 
Caw - Spil admin/Forum admin2010-08-18 21:19
Antal indlæg: 989

Jeg har spurgt en af drengene om de vil se på det.
Jeg vælger ikke at flytte den over til support, da det er blandet snak og support.

Caw
 
Caw - Spil admin/Forum admin2010-08-19 20:33
Antal indlæg: 989

Mettejuuldk, for at være på toplisten skal du have været medlem i mere end 30 dage. Du har lige passeret 30 dage, så i næste uge burde du have astronautlicens ;-) Medmindre du er gået ned i rating selvfølgelig.

Caw
 
Marlin2010-08-25 22:18
Antal indlæg: 423

Kunne der ikke være en topliste for hvem der har flest bingoer i alt eller gennemsnit af antal bingoer pr spil.
Venlig hilsen
Marlin
(bingoman)
 
Paloma2010-08-25 23:15
Antal indlæg: 123

God ide, Marlin!

Det ville også friste flere at lægge en bingo, selv om den giver røde felter til modspilleren! Vi er jo nogle stykker herinde, der synes, at en bingo fortjener at at blive lagt, og dette ville jo i så fald blive lidt "belønnet".
Mange hilsner fra Paloma
 
horsens - Spil admin/Forum admin2010-08-26 18:02
Antal indlæg: 9750

Hørt!
 
Marlin2010-08-26 21:09
Antal indlæg: 423

Ja jeg plejer jo at bruge valgsproget "alt for en bingo" men det er jo lidt dyrt. Jeg har nu ikke selv opfundet det, jeg mener SteenKR også bruger det.
Jeg har dog somme tider undladt at lægge en bingo fordi det ville åbne for meget for modstanderen, men somme tider kan man jo ved at lægge en enkelt eller et par stykker stadig have gode brikker på hånden og så lægge en bingo næste gang et godt sted.
Venlig Hilsen
Marlin
 
Viser side 1 2
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?