Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
fralla | 2014-09-04 14:57 | |
![]() | Synkronisering af bræt Er der andre der oplever at der pludselig i et spil kommer besked om at bræt skal synkroniseres og derefter får man helt andre bogstaver ?? Lidt træls det sker i forbindelse med sidste træk | |
2tuf | 2014-09-04 15:36 | |
![]() | det har tidligere været diskuteret. i nogle tilfælde skyldes det at man spiller fra 2 enheder samtidigt - dvs uden at stoppe ordkamp app'n inden du skifter til anden enhed. bruger du flere enheder til at spille ordkamp fra? | |
fralla | 2014-09-04 15:40 | |
![]() | Spiller primært fra iPad. Men få gange mobil ;) | |
fralla | 2014-09-04 15:45 | |
![]() | Fik ikke svaret dig færdig ;) vil prøve at tænke over om jeg lukker ned når jeg skifter enhed ;)) | |
MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2014-09-04 15:53 | |
![]() | Det er en god ide at logge af og på, når man har skiftet device. Så er man helt sikker på at have både de rigtige bogstaver og alle chat-meddelelserne, der hvor man spiller ;-) Jeg gør det ofte for en sikkerheds skyld - det er nemlig ærgerligt at ens super-ord forsvinder ;-) | |
Lilli | 2014-09-04 16:11 | |
![]() | Ordene forsvinder vel ikke, det er da kun en opdatering af dit eget spil der pågår, eller har jeg misforstået noget ??? | |
fralla | 2014-09-04 18:35 | |
![]() | Hvis du sidder med ord og så får andre bogstaver efter synkronisering forsvinder ordet ;-) | |
Lilli | 2014-09-04 21:14 | |
![]() | Jeg har kun oplevet synkroniseringet i forbindelse med at jeg skifter mellem mine devises uden at tænke over det, så bliver skærmene justeret så de bliver end :-) | |