Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 868
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
horsens - Spil admin/Forum admin2010-07-28 14:01
Antal indlæg: 9750

Hvad kan man bruge Elefantmedaljen til?
Ja, vi er et par stykker, der godt gad vide, hvad den "fornemme" medalje bruges til?
Er der en skjult funktion, vi ikke kender til?

Det virker ret fjollet at jagte en titel, som man ikke kan bruge til en dyt.

Det ville nu være fedt, hvis indehaveren får en lille fordel af en eller anden art, som f.eks. at bestemme, hvem der får serveretten i et givent spil etc.
 
SteenKR - Spil admin2010-07-28 19:40
Antal indlæg: 976

Du har egentlig ret, men det er bare en irrationel vandrepræmie, som man kan have lov at have, indtil man taber den igen. Og sjovt nok, så ER den eftertragtet. Vi har flere gange set, at folk har efterlyst medaljen i forummet, hvis nogen er kommet til at holde nogle dages pause med den i sin besiddelse.

Sjov idé med en lille fordel. Det kan være, at det er værd at tænke over? Hvad siger andre?
 
Marlin2010-07-29 16:15
Antal indlæg: 423

Jeg synes det er sjovt at jagte medaljen, men jeg ved da godt at den ikke rigtig har nogen praktisk betydning. Måske er der nogen som lokkes til at spille med medaljehaveren, som ellers ville vælge en anden.
venlig hilsen
Marlin
 
Marlin2010-08-01 01:45
Antal indlæg: 423

Det er da også lidt sjovt at gå i seng med medaljen, det gør jeg nu! godnat!
venlig hilsen
Marlin
 
langager2010-10-28 09:42
Antal indlæg: 81

Der er nok en der har ondt i hovedet af at sove på den ret længe......HVOR ER DEN ??
 
All in2010-10-28 22:23
Antal indlæg: 107

Den er i Århus...og hvis ikke den bliver tilbageleveret inden nytår, vil den være i Aarhus...hvilket er noget ganske andet :-)
 
langager2010-10-29 12:25
Antal indlæg: 81

Jeg er selv født i Aarhus,-så jeg må jo være forud min tid.(dengang var der ikke bolle Å på skrivenmaskinerne.)
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?