Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
lulu05 | 2014-10-11 13:54 | |
![]() | Spil på computeren Hvor er det synd, at ordkamp er kommet på mobilen...der er næsten aldrig nogen at spille mod på computeren - jeg synes bedre om, at man kan afslutte et spil indenfor den tid som man har fastlagt sig på :-) | |
ABN | 2014-10-11 14:18 | |
![]() | Hvis ikke Ordkamp kunne spilles på mobil/tablet ville jeg slet ikke kende spillet, så for mit vedkommende ville det ikke betyde at jeg så i stedet spillede på PC'en. | |
RelaxingPlay | 2014-10-11 17:27 | |
![]() | Ja, det er trist at der ikke er flere der spiller på PC. Jeg spiller ikke mere ------ har opgivet :( Det er åbenbart sjovere og mere spændende(Intenst) at ha' 72 timer til at lægge et ord... | |
lulu05 | 2014-10-12 12:40 | |
![]() | Det er synd, hvis ordkamp skal lide computerdøden..... du har helt ret RelaxingPlay - det er til at få knopper af at vente...og vente på respons... | |
Himmelpinden | 2014-10-12 13:49 | |
![]() | Nu har jeg absolut ikke noget imod ordkamp på pc'eren og har spillet det rigtig meget og haft meget glæde af det. Må bare indrømme at tiden er anderledes nu og smartphone og tablet er meget udbredt og jeg tror endda der er en del (måske mange) der ikke har pc længere og så givder det lidt sig selv. Jeg kan godt li' at afslutte spillet med det samme, men i en travl hverdag med familie, børn og selvstændig virksomhed så er det svært at tage tiden fra til at sidde koncentreret foran pc'eren. Nu er det også de færreste der tager 72 timer om et træk og ofte spiller man jo flere/mange spil af gangen så er ventetiden ikke noget problem og specielt hvis man er med i turneringer så er der kortere spilletid. Men jeg håber da der er plads til begge spilleforme. | |
Lilli | 2014-10-12 15:49 | |
![]() | Har også spillet en del ordkamp på pc, men friheden ved ikke at sidde bag pc-skærmen og at man kan spille alle steder er rigtig lækker, og så kan man jo bare have flere spil i gang på samme tid, de fleste af mine spil er da overstået i løbet af en døgn, og har jeg rigtig god tid kan jeg da godt nå at spille flere spil mod en partner der også har tid i løbet af nogle timer. | |
bjk | 2014-10-13 13:15 | |
![]() | Jeg nyder også at tage en pause og sætte mig til computeren. Kan også bedst lide at afslutte spillet på bestemt tid :-) | |