Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 969
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
horsens - Spil admin/Forum admin2010-08-05 00:59
Antal indlæg: 9748

Flere medlemmer tak!
Har I andre også lagt mærke til, at der her på et seneste er flere spillere logget på?
Det er bare skønt, når der (næsten) altid er nogen at spille med.

Men i kampen for at få flere AKTIVE medlemmer, kan Ordjagt.dk ikke sende medlemmer, der ikke har spillet/logget på de sidste 30 dage, en reminder på deres mail?
Evt. true med at profilen vil blive slettet, hvis ikke der bliver spillet. - Nej, det er bare gas :D

Jeg har ellers gjort mit for at hverve nye medlemmer - 5 familiemedlemmer samt reklameret på facebook og div. chatsider :)
 
Marlin2010-08-05 01:37
Antal indlæg: 423

Ja det er dejligt når der er nogen at spille med. Det er dog stadig irriterende at der er nogen der står som logget ind men ikke spiller alligevel. Jeg bruger dog tit at trykke på f5 for at se hvem som egentlig er der.
venlig hilsen
Marlin
 
Caw - Spil admin/Forum admin2010-08-05 07:43
Antal indlæg: 989

Marlin, det er en fejl i spillet. Der er ikke blevet fundet en løsning på problemet, så vi må desværre leve med det. Det eneste man kan gøre er at opdatere, som du gør. Det har intet med medlemmernes inaktivitet. Hvis der står en bruger, som man ikke kan trykke på, på listen - findes brugeren ikke i rummet.

Caw
 
horsens - Spil admin/Forum admin2010-08-05 13:12
Antal indlæg: 9748

Ja, det er ret irriterende, at man skal opdatere hele tiden for at se, hvem der stadig er der, og hvem der er smuttet. Men det er lidt off topic i denne tråd, så jeg kunne godt tænke mig at få et svar på mit egentlige spørgsmål, om det kan lade sig gøre at sende visse medlemmer en reminder på deres mail???
 
condor2010-08-05 20:05
Antal indlæg: 31

Flere medlemmer?
Det ser (i disse dage) ud som om, det er et godt trick at sørge for, at der er tennis på den ene og fodbold på den anden landsdækkende tv-kanal.
 
Marlin2010-08-06 00:02
Antal indlæg: 423

Tænk sig, der var 18 logget på i aften!! sjovt, men jeg erobrede nu ikke elefantmedaljen.
venlig hilsen
Marlin
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?