Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Babelbygger | 2014-11-25 18:51 | |
![]() | Radio24syv: En time om scrabble I forbindelse med DM i scrabble var vi nogle stykker inde (Bo, Freja, undertegnede samt Jens fra Scrabbleforeningen) og besøge Knud Romer i radioprogrammet Romerriget. Det kom der en times ret underholdende radio ud af. Lyt her: www.radio24syv.dk/pr...om erriget/ - og klik på "hør seneste". | |
thora | 2014-11-25 23:37 | |
![]() | Meget fint program (-: | |
klartekst | 2014-11-25 23:57 | |
![]() | Ja, virkelig vellykket. God reklame for spillet -fra jer alle fire. Jeg tager tråden op i en lynguide til live-Scrabble, som brancheportalen Kommunikationsforum har bedt mig skrive. Jeg henviser også til programmet i artiklen - måske kan der også linkes dybt til det | |
Frk Schmidt | 2014-11-26 08:15 | |
![]() | Hø hø "vistnok en sminkeblyant" - Glimrende program ;-)) | |
Babelbygger | 2014-11-26 14:05 | |
![]() | Fin guide på K-forum, Ola. Det er godt at få udbredt budskabet, og vi er kommet godt i medierne i denne omgang :) Ville det give mening at nævne, hvornår og hvor man spiller scrabble i foreningen? Det er jo det eneste sted, hvor det er scrabble, man dyrker, og ikke Ordkamp eller Wordfeud :) | |
klartekst | 2014-11-26 22:39 | |
![]() | Tak! Og ja, en PR-agent kunne vist ikke have gjort det bedre! Jeg kan ikke redigere mere, men jeg linker dog til foreningens hjemmeside. Men du eller en anden fra foreningen kan evt skrive det i kommentarfeltet | |