Spillerum
Giraffen2
Krokodillen0
Indloggede2
Mobilspil
Igangværende2 785
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
hbm2015-01-19 16:36
Antal indlæg: 4

omvalg af medspiller
Hvis man vil starte et nyt spil med en tilfældig modspiller, og man så får vist en som man af erfaring ved ikke gør det færdigt, kan man så ikke få lov at gå tilbage og vælge et andet spil og så håbe på der er en anden der bider på?

holk612015-01-19 17:40
Antal indlæg: 8443

Hbm.... kom ind til os i div turneringer og gerne i Liga.
Således vil du slippe for en masse bøvl !!

pvillumsen - Ikke længere medlem2015-01-19 17:43
Antal indlæg: 362

Eller også oprette en venneliste, på den måde undgår du også en del fustrationer :-) GOD KAMP

hbm2015-01-19 22:00

Tak for det. Skulle bare lige være sikker på at jeg ikke havde overset en mulighed for at ændre modspiller. Plejer at spille på almindelig Pc hvor spillene hurtigere får en ende:-)

horsens - Spil admin/Forum admin2015-01-20 00:56
Antal indlæg: 9756

hbm; når spillet er oprettet, kan du ikke "fortryde". Du skal bare spille så meget af spillet som modstanderen nu tillader. Gør vedkommende det ikke færdigt og spillet afsluttes automatisk, vil det ikke koste dig rating.
I mobilspil kan du have en masse spil kørende samtidigt (op til 30) så du ikke skal sidde og vente på at den ene modstander gider at spille færdigt.

hbm2015-01-20 21:56

Har også flere spil i gang på samme tid. Synes bare det er træls at ha nogle hængende i så lang tid. Men det skal jeg jo bare vænde mig til. Det går nok også:-)

Lilli2015-01-21 11:12
Antal indlæg: 3916

Det vender man sig til, man lære også hurtigt hvem der er hurtige eller langsomme, nogle spiller tidligt og andre sent. Nogle spiller jeg flere spil med i løbet af en dag andre kun et enkelt eller to spil i løbet af en uge. Hvis du melder dig til de forskellige turneringer vil der også være deadlines der skal overholdes, så der er man måske mere OBS på at få spillene afhviklet

Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?