Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
ragrug | 2015-02-07 08:56 | |
![]() | Søgefunktion på bruger Jeg har flere gange studset over at jeg skal skrive navnet på en bestemt modspiller så præcist når jeg skal søge. - og ja, jeg ved godt at det her er et spil hvor det er rigtig smart at kunne huske bogstaver :-), men jeg synes det er underligt at der ikke kan dukke nogle flere forslag op når man NÆSTEN har husket den korrekte blanding af små og store typer, mellemrum og tal på et brugernavn Er det mon muligt at gøre søgningen mere øh arbejdsom? KH | |
Lilli | 2015-02-07 13:35 | |
![]() | Ja der ville være rart, selvom man hurtigt lære nogle at kende, kan det være svært at huske alle detaljerne i de forskellige spillernavne :-) | |
Chilli4545 | 2015-02-07 19:01 | |
![]() | Min IPhone 5s kommer da op med forslag, når jeg har tastet de første bogstaver :-)) | |
Lilli | 2015-02-07 20:11 | |
![]() | Det gør hverken min IPhone eller Ipad | |
ragrug | 2015-02-07 22:17 | |
![]() | Og ejheller min Samsung eller Ipad :) | |
2tuf | 2015-02-08 01:33 | |
![]() | Mon I tænker på det samme? I din overskrift skriver du "bruger". Der er en menu der hedder "Søg medlem". Og her kan vi nøjes med det første tegn, og der vises så en oversigt. Når vi skal udfordre hedder det "Søg spiller", og her skal vi skrive navnet fuldt ud og korrekt. ########## Du kan evt finde spiller i "Søg medlem", og trykke på navnet og så copy. I "Søg spiller" kan du så paste det ind. (hedder muligvis [kopier - Indsæt] på nogle enheder) | |
ragrug | 2015-02-08 07:54 | |
![]() | Jeg tænker på : når jeg fra Ipad skal udfordre en der ikke er på min venneliste, og selv skal prøve at huske et navn og skriver det oppe i Søg spiller | |
2tuf | 2015-02-08 16:42 | |
![]() | Ok. Men så kan du forsøge at gøre dom beskrevet ovenfor. Jeg bruger android. | |