Spillerum
Giraffen1
Krokodillen0
Indloggede1
Mobilspil
Igangværende2 977
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
horsens - Spil admin/Forum admin2010-08-18 14:17
Antal indlæg: 9750

Datingside?
Jeg har tit tænkt på, om visse folk forveksler ordjagt.dk med en datingside, eftersom de opretter sig som bruger og lægger et billede op uden at spille en eneste kamp?
For hvad kan der ellers være af hensigter, udover at blive set?

Hilsen horsens, der undres
 
Paloma2010-08-19 04:43
Antal indlæg: 123

Der er i hvert fald en administrativ person med billede, som passer siden, men som aldrig selv spiller. Er det det, du tænker på?
Derudover kan man jo også vælge at spille uranket, og dermed vil det SE UD som om man aldrig spiller, da der jo ikke bliver rokket ved ens rating.
Jeg ved ikke, om der er nogle bestemte, du tænker på?
Personligt tror jeg ikke, at der er nogle, der forveksler ordjagt.dk med et dating-site, men man kan jo selvfølgelig aldrig vide...

Mange hilsner fra Paloma

 
horsens - Spil admin/Forum admin2010-08-20 13:39
Antal indlæg: 9750

Nej, det er ikke Monk, jeg tænker på, ham ved jeg godt, hvem er :)

Folk må for min skyld gøre som de har lyst til, men synes da bare det er synd og skam, hvis de tror, det er en form for datingside, eftersom der kører billeder af hotte mænd og kvinder på startsiden :D
Jeg havde da selv mine betænkligheder, da jeg oprettede mig som medlem, for man kan jo aldrig vide...

:D
 
Marlin2010-08-20 22:48
Antal indlæg: 423

Jeg har ikke mit billede med, så var forsiden nok knap så hot, hvis mit var med. Men Caw synes jo man skal sætte sit billede i selv om man ikke er kønnere end sværdfisken kaldet marlin. Jeg synes jo ellers det kunne være sjovt at sætte et billede af fisken marlin ind, den er så smuk, men det må jeg ikke. Så indtil videre har jeg ikke et billede med.
Venlig hilsen
Marlin
 
fr-jensen2010-08-21 17:18
Antal indlæg: 1313

Billede eller ej - det bestemmer vi da helt selv.
Og nej, selvfølgelig er Ordjagt da ikke nogen datingside, men hvem ved, om nogen ønsker at bruge den sådan.

Personligt har jeg bevidst valgt ikke at sætte billede på herinde. Jeg er i nogen kredse et ret kendt ansigt, og det er da ikke i alle sammenhænge, jeg ønsker at blive mødt med "Nåh, det er jo dig fra Ordjagt!"
Jeg føler mig bestemt heller ikke fristet til at lægge billede på, med den "poppede" opfordring, der ligger på forsiden: "Vil du også ses her?". Til det kan jeg da kun svare "Nej".

Selvfølgelig kan det da være rart at kunne se, hvem det er man spiller med herind, men det kunne gøres ved at man fik mulighed for at lægge billede på sin profil. Så kunne vi selv væge at gå ind og kigge, hvis vi blev nysgerrige.

Jeg forstår faktisk ikke idéen i, at der skal vises en række billeder af brugerne konstant på forsiden, og det er faktisk efter min mening ret enerverende konstant at kigge på de samme 10-12 fotos. Er det mon en "smart" form for reklame?
 
mysteria - Ikke længere medlem2010-08-21 23:23
Antal indlæg: 4

Løsningen: rekruttere flere spillere = flere bilder :)
 
torbenrj2010-08-22 03:24
Antal indlæg: 3817

alså - hvis de ser ud som paloma, horsens eller mysteria - så er det da ok for mig - selvom man ikke skal lade sig snyde - I kender jo nok den om isbjerget og de 10% ;-)
 
horsens - Spil admin/Forum admin2010-08-22 22:58
Antal indlæg: 9750

Ha ha torbenrj, der fik du lige scoret dig nogle billige points der, hva?
Og mysteria har jo ikke noget billede...
Kan godt følge fr-jensen i, at man ikke har lyst til at blive genkendt - man kan blive misforstået. En billedeserie af ansigter kan godt give forkerte signaler.
 
Marlin2010-08-24 17:24
Antal indlæg: 423

Jeg har spillet med bøllemis og tænkte, at det kunne da være sjovt om man kunne se hvordan hun så ud. Wauw!!!!! Hvis jeg så sådan ud havde jeg også sat mit billede ind, men jeg kunne måske få taget et billede på lang afstand i tåget vejr, men indtil da kan jeg kun anbefale at gå ind på bøllemis profilside, hvis man vil se noget smukt.
Venlig hilsen
Marlin
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?