Spillerum
Giraffen2
Krokodillen0
Indloggede2
Mobilspil
Igangværende2 785
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Xanthippe2015-02-15 08:38
Antal indlæg: 31

Tildelingen af bogstaver… på det seneste!
Hej derude! Skriver dette indlæg for at spørge, om også andre har bidt mærke i, at tildelingen af bogstaver på det seneste har ændret sig…TIL DET VÆRRE! Nu er det pludseligt helt almindeligt, at få tildelt X og C på én gang, og flere gange undervejs i spillet Ø+Ø, Æ+Æ, O+O osv. … den gamle " læst" var bedre og gjorde spillet lidt sjovere. Har jeg ret? Bedste hilsner herfra Bornholm og Xanthippe.

holk612015-02-15 08:44
Antal indlæg: 8443

Hm..... Håber det er helt tilfældigt, men man undres sommetider. Har byttet X Æ Ø, fik Z Æ Ø tilbage. Der var ca 40 brikker tilbage i posen ...

BenteA2015-02-15 09:27
Antal indlæg: 2751

Ja enig og hvis jeg spiller med en med meget lav rating er det meget tydeligt at bogstaverne er meget dårlige. Men jeg har heller ikke haft heldet med mig på det seneste... Eller dygtigheden vil andre nok mene ;-)

Lilli2015-02-15 11:44
Antal indlæg: 3916

Jeg er helt sikker på at det desværre er helt tilfældigt. Min oplevelse har altid været at spillede jeg med nogle meget højere ranket, fik jeg altid dårlige bogstaver.
Det tror jeg selvfølgelig stadig på:-)) men på den anden side må jeg nok bare indse at jeg ikke er heldig i spil.

Lilli2015-02-15 11:46
Antal indlæg: 3916

Se også Steen Nielsens indlæg : Held eller ej :-)

horsens - Spil admin/Forum admin2015-02-15 11:51
Antal indlæg: 9756

Hihi, jeg kan kun smile/grine af indlægget.
Xanthippe, hvis du synes at du i hvert spil sidder med alle de dårlige bogstaver, kan dine modstandere nok ikke svare ja på dit spørgsmål, for så må de jo sidde med alle de gode.
Jeg tror alle har gode og dårlige stimer.
Brikkerne falder jo helt tilfældigt "ud af posen", man skal bare lære at få det bedste ud af dem, det er jo hele ideen med dette spil, for vi tænker alle forskelligt.

Xanthippe2015-02-17 21:09

Nej… det er ikke lige det jeg mener. Og jeg er ikke specielt uheldig med bogstaver eller det at tabe FOR meget. Min rating stiger da lidt i det store og hele. Næh - det er måden bogstaverne tildeles på nu… den sidste månedstid. Med dobbeltgængere på dobbeltgængere… hej derude og TAK for mange herlige spil! Xanthippe.

c23572015-02-18 15:54
Antal indlæg: 3718

Xanthippe du er løbet ind i en klassisk menneske vs. tilfældighed problematik. Vi ser med det samme gentagelser, men der skal komme gentagelser ellers ville det ikke være tilfældigt. Jeg har prøvet fem gange at bytte alle bogstaver fordi der var lutter konsonanter og hver gang fået lutter konsonanter tilbage. I to samtidige spil er jeg startet med 4 af de 7 A'er. I perioder har jeg også konsekvent at få dubletter (men ikke for nylig) - det sker fordi det skal ske og det vil ske igen, men det vil ikke ske hele tiden. Og selvom jeg ved at det er sådan, så tænker jeg alligevel umiddelbart som dig: "det var lige godt satans," men det er ligegodt tilfældigt (pseudotilfældigt men det er en teknisk snak) :•)

Xanthippe2015-02-18 20:32

Tak for det lange indlæg c2357! Og tak til jer andre, der har reflekteret på mit indlæg. Jeg acceptere… overbevist om tilfældigheds princippet og slutter med de berømte ord af Sokrates: Alt hvad jeg ved er, at jeg intet ved. Med bedste hilsner og godt spil derude! Xanthippe.

Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?