Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Missclay | 2015-02-20 23:14 | |
![]() | Fejl hvodan kan jeg tabe til spiller, der aldrig gir et ord eller lyd fra sig? | |
Himmelpinden | 2015-02-21 14:42 | |
![]() | Hej Missclay Nu kan det jo være et uheld at du har oprettet 2 tråde om det samme, men ellers hold det i samme tråd. Så er det meget mere overskuelig både for dem der læser det og dem der evt. svarer. Det er ikke mange oplysninger du giver og derfor svært at give et korrekt svar (en slutstilling havde f.eks. været en værdifuld oplysning), men jeg prøver alligevel. Som jeg umiddelbart ser det er der to muligheder. I passer tre gange i træk uden at nogen af jer har lagt noget ned og den med højeste point/øjne på hånden taber. Den anden mulighed er at i har fået dette her spil og det er din tur til at starte og lægger du ikke noget ned taber du jo når der er gået 72 timer. Ved ikke om svaret kan hjælpe noget, men ellers må du komme med flere oplysninger, som f.eks. slutstilling, hvem skulle starte, er der lagt nogle brikker ned osv. | |
Missclay | 2015-02-21 17:23 | |
![]() | Forsøger at gøre det mere klart. Jeg får tildelt en spiller. Jeg lægger det første ord. Ingen ting sker. Jeg går på værkstedet et par timer. Tilbage igen ser jeg nu to spil med samme person, men har tabt dette spil som ikke har eksisteret før. Det første spil eksisterer stadig (dvs spilleren har nu opgivet og jeg har fået 50point). Det blev kun til dette ene ord. Nr. 2 spil forsvandt efter mit indlæg. Ellers tak for dit svar. Fornemmer jeg har fat i rette person. DER ER JO NOGET OM HIMMEL OG JORD OG VIDEN;) | |
Himmelpinden | 2015-02-21 20:11 | |
![]() | Tak Missclay for rosene:-) Godt du trods alt vandt det ene spil:-) Det andet spil kan jeg ikke forklare, men må klart være en fejl og mit gæt er at det nederlag ikke er registreret nogle steder når det ikke figurerer der længere. Men det er selvfølgelig kun et gæt og jeg kommer det desværre nok ikke nærmere. God aften. | |