Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 945
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
langager2010-09-17 09:34
Antal indlæg: 81

bingo chok
Jeg er ikke bingo expert,men at prøve at få bingo og den giver 705 point,det fik da adrealinet helt op i hele kroppen.Jeg aner ikke hvordan jeg fik spillet færdig for mens jeg fik lagt de sidste par brikker, fik jeg også gæster.Dem fik jeg da næsten smidt ud JEG VIL HA`RO...VENT UDENFOR.Men IH hvor var det dejligt at prøve.:-)-Hvis alle jer bingoexperter har det sådan hver gang,så må I da være rystende nervevrag.
 
SteenKR - Spil admin2010-09-17 15:57
Antal indlæg: 976

Well done, Britta. Jeg tror aldrig, man vænner sig til den slags bingoer - lige meget hvor sej man er. For prøv lige at gå ind på Topliste --> Bingotoppen og vælg HAST som hastighed. Din bingo er faktisk den bedste, der er lavet i HAST-kategorien i mindst de seneste 18 måneder. Super!
 
langager2010-09-17 16:00
Antal indlæg: 81

tak for det.Det er da dejligt at være nummer 1-Det er jo bare et spil....men alligevel-man har det ligesom lidt bedre!
 
Marlin2010-09-17 16:22
Antal indlæg: 423

Flot gået, jeg synes jo ellers min bingo på 480 var flot, men så kom den hen at stå ved siden af din, jeg kunne næsten ikke tro mine egne øjne. Jeg er forøvrigt i toppen i hast på den specielle bræt, 148 p. Jeg synes det er sjovt at kigge på lister og se om man slå sin egen rekord om ikke andet.
Venlig hilsen
Marlin
 
disen2010-09-17 17:33
Antal indlæg: 665

Tillykke med bingoen - og førstepladsen på tilfældig/hast! Selv om det nu er ærgerligt at ryge ned på 2. pladsen :-)
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?