Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 623
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Missclay2015-05-10 21:14
Antal indlæg: 216

Rating
hvorfor får jeg tilbudt en spiller med rating 225? Er det nissen igen. Som regner forkert?

Himmelpinden2015-05-10 22:33
Antal indlæg: 6260

Hej Missclay

Et forsigtigt gæt da jeg ikke ved det 100%.

Jeg tror søgemaskine et sat op til at give dig den modstander der kommer tættest på din rating inden for en given tidsfrist. Om den frist er en halv time, en hel time eller længere ved jeg ikke og har der ikke rigtig været så mange andre tilmeldt puljen har du fået pågældende spiller.

Du har meget store chancer for en sejr og prøv så at se det som en udfordring at få plus i rating i kampen.

Jeg har selv spillet mod nogle med cirka samme rating og det kan lade sig gøre at få plus.

God kamp :-)

Missclay2015-05-11 10:21
Antal indlæg: 216

Rating 225/1700 kan vel ikke være tæt på! Selv om jeg har tabt på stribe denne uge.

Himmelpinden2015-05-11 20:58
Antal indlæg: 6260

Det er vi helt enige om. Mit forsigtige gæt er at der ikke er et max rating gab, men en tidslinje og når max ventetiden er gået får man den der er tættest på.

Det kunne måske laves om til at der måske max måtte være f.eks. 300 i rating forskel og så måtte det tage den tid det tager at finde en modstander.

Men som sagt ved jeg det ikke 100% men et kvalificeret gæt. Der er helt sikkert nogle der er klogere på området end jeg.

Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?