Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Xanthippe | 2015-05-24 11:46 | |
![]() | Fejl idet jeg ønsker nyt spil og har fast indstilling til matcher min rating og standart - får jeg idag tildelt en spiller med en rating på 697! Min egen er godt nok for nedadgående, men er 1865 lige på dette tidspunkt. Er noget ked af at måtte gennemføre sådan et spil. Tænk hvis modparten vinder… så skal man af med flere hundrede point!! En lidt utilfreds Xanthippe. | |
Jonisa | 2015-05-24 18:40 | |
![]() | Der kan desværre være stor forskel i rating mod tilfældighedsmodstandere. Jeg foreslår at du finder ligeværdige modstandere på denne måde: I "Søg medlem" her i forum kan du søge på fx et tilfældigt fornavn. Klik på en spiller og undersøg om spillerens statistik (specielt tabte spil!) "passer" til dig. Åbn Ordkamp og invitér modstanderen, du kan højest få et "nej tak"! Sådan undgår du tilfældighedsmodstandere. Hvis du vil prøve turneringsspil, er tilmelding til Dobbeltchancen 1.4 lige åbnet. Læs indbydelsen, åbn linket og læs Regler, - så går det nemmere i turneringen. Du er velkommen! | |
Xanthippe | 2015-05-25 18:44 | |
![]() | Tak for svar. Mon dog ikke denne gang har været en fejl; idet mit faste valg af stadard bræt ligeledes var byttet ud med tilfældigt bræt og i alle de spil ( ca. 400) jeg har spillet har der højest været ca. 300 i ratingsforskel. Der er ikke noget at gøre ved det og jeg overlever nok! Ihvertfald tak for frivilligheden og det arbejde, der bliver gjort for at Ordkamp kan fungere! Dejligt spil og tak for ovennævnte råd… bedste Pinsehilsner fra Xanthippe | |