Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 961
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Paloma2010-10-23 16:29
Antal indlæg: 123

Etiske regler
Jeg tager et spørgsmål op i en ny tråd, da ingen af jer indtil nu har kommenteret det tidligere. I vores dejlige snakketråd "Skriv dog noget" fremkom All in med følgende kommentar i forbindelse med en modstanders fravær:

(citat): Jeg savner lidt etiske regler på området. Skal man bare høvle alle de point ind man kan, eller vente på at modstanderen kommer tilbage og ikke lægge noget? (citat slut)

Jeg synes, at det kunne være interessant at høre jeres kommentarer hertil (især måske fordi jeg selv bliver koblet af og til).

Jeg har een gang, hvor jeg blev koblet af, oplevet, at min modstander meget galant sagde "pas" flere gange, indtil jeg var tilbage, men det var vist et særtilfælde :o)

Jeg ser frem til jeres kommentarer.

Mange hilsner fra Paloma



 
Annaso2010-10-24 16:54
Antal indlæg: 2

Måske var det sidstnævnte et forsøg på at "passe" sig til sejr;)
Synes det er helt OK at lægge videre, når modstanderen mister forbindelsen...
 
condor2010-10-24 21:32
Antal indlæg: 31

Jeg synes også, at det er spillerens ansvar, at have en stabil internetforbindelse, og lægger videre hvis den anden spiller bliver koblet af.
Det er jo også lidt surt for den som "bliver tilbage" at der ikke er en at spille med, så det forekommer rimeligt nok.
Omvendt - hvis flertallet stemmer for, at man passer mens man venter, så kan det også sagtens arrangeres :-)
 
horsens - Spil admin/Forum admin2010-10-25 16:29
Antal indlæg: 9750

Jeg har ingen skrupler ved at score nogle ekstra point hvis forbindelsen ryger sig en tur. Jeg ville ikke tænke dårligt om min modstander, hvis denne gjorde det samme mod mig. Jeg har kun min netforbindelse at forbande...
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?