Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Xanthippe | 2015-09-23 19:24 | |
![]() | angående den fejlbehæftede ap! Helt ærligt . . . så er jeg noget fortørnet over at man fuldstændig skyldfri! -kommer til at stå for registrerede afbrydelser og oveni det - skal lide den tort at blive straffet pointmæssigt for afbrudte spil. Det er simpelthen både urimeligt og meget usportsligt. Jeg har f.ek. spillet over 500 Ordkampe og IKKE afbrudt én gang. Vi brugere kan jo IKKE VIDE, hvornår I skifter AP. Der er en hel del vigtige apps, hvor det er vældig praktisk, at iPhonen opdaterer uden jeg blander mig i det. I BURDE LAVE EN MULIGHED FOR AT SPILLE VIDERE PÅ P.C - ifald sådan noget sker eller ens telefon går itu! Jeg har læst henvisningerne fra CAW; men fordi man spiller Ordkamp, behøver man jo ikke være IT ekspert! Hilsen Xanthippe | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2015-09-23 20:02 | |
![]() | Har du prøvet et af de to forslag i den anden tråd? | |
Xanthippe | 2015-09-23 22:44 | |
![]() | forstår mig simpelthen ikke på det! Skal ikke ha' lavet flere "ulykker" på min iPhone lige nu.Xanthippe | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2015-09-23 23:03 | |
![]() | Der er også det andet forslag med Ordkamps app via Chrome. drive.google.com/fil...sp =sharing Har ikke selv prøvet det, men det er et forslag. | |