Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
UffeBNielsen | 2015-10-01 06:59 | |
![]() | sheet problem Hejsa! Da alle mine nærmeste nørder er på ferie :-) stiller jeg spørgsmålet til alle: efter seneste opdatering af sheets virker samtlige mine ark fint, ligaens divisioner, mine private osv. UNDTAGEN et ark: pokalturneringens ark, som crasher sheets på mobile enheder. Hvad kan der være galt, hvad kan der gøres? Heldigvis kan jeg opdatere arket fra pc. | |
tcoxen - Ikke længere medlem | 2015-10-01 17:37 | |
![]() | Det et underligt. Mit ark til pokalturneringen virker fint, mens de andre driller ved at være kæmpe store. Mystisk. | |
MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2015-10-01 21:15 | |
![]() | Jeg er på ferie og kan ikke fejlsøge. Sandsynligvis skyldes problemerne at Apple har ændret i operativsystemet for at kunne udnytte skærmen på de nye modeller. Google har (endnu?) ikke fået tilpasset deres Sheets App. Der kan også være forskellig reaktion på forskellige iPhone og iPad modeller og forskellige versioner. Skal jeg/vi have en chance for at skaffe et overblik over problemernes omfang, bliver I nødt til at skrive hvilken model jeres mobilenhed har og hvilken iOs version og Sheets version I bruger. Og selvfølgelig om I har problemer eller ej ;-) | |
Angora | 2015-10-03 12:26 | |
![]() | Jeg kan ikke se sheet til liga ordentligt - kan ikke komme ind og se min division. På forsiden står bare liga a og b. Går jeg i underliggende ark, så er det data fra juli måned. Jeg har iPhone 5s og opdateret til nyeste iOS version... | |
MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2015-10-04 19:42 | |
![]() | @Angora: ikke forstået hvad Liga a og b betyder. Kunne du ikke tage et skærmprint og sende til okturnering@gmail.com? Mht at se gamle måneder skyldes det at der dengang er indlæst en kopi til din mobil, som bliver fundet frem igen. Træk nedad i skærmen når du har åbnet Sheets og vent tålmodigt på at hente nyeste opdatering inden du åbner dokumenter. Den er færdig når 'Google-bolden' forsvinder. | |