Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 940
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
All in2010-12-10 23:44
Antal indlæg: 107

Ugens Indlæg
Er normal procedure for at oprette et "Ugens Indlæg" ikke noget med at der sårn cirka kommer et nyt indlæg ugen efter....?

Jeg mener...."hvor mange tatoveringer har du?" har 122 svaret på og flere svar kommer der vel ikke selvom der nu er gået ca et år ;-)
 
amanda502010-12-12 03:27
Antal indlæg: 1

Hej.
Jeg er ny her og skal først finde ud af hvordan jeg skal bruge siden. Som ny er der mange ting der skal læres og prøves.
Først derefter kan der skrives indlæg. ;O))
 
Paloma2010-12-12 17:05
Antal indlæg: 123

Jeg er fuldstændig enig, All in. Det virker så passivt, som om vi er gået helt i stå. Emnet har i øvrigt været bragt på banen i en tidligere tråd - under overskriften ugens afstemning - men det gør det jo ikke meget bedre, at vi ikke er kommet længere.

Hvorfor ikke bare kalde den "Ordjagtsspørgsmålet" som de gør på den norske side? "Ugens" er for dumt, når den bliver ved med at hænge der...

Mange hilsner fra Paloma
 
condor2010-12-12 20:57
Antal indlæg: 31

Er der en der vil skrive web-adressen på den norske side. Det er nok mig der er tosset, men jeg kan ikke finde siden.
 
SteenKR - Spil admin2010-12-13 00:13
Antal indlæg: 976

Jeg tager den op med ejerne af sitet. Jeg ved, at de tidligere har ønsket forslag til spørgsmål, så der var noget at fylde på. Kunne I ikke komme med forslag til spørgsmål og svarmuligheder til afstemningen? Så er jeg sikker på, at der kommer mere udskiftning.
 
lepenepe2010-12-13 11:33
Antal indlæg: 119

Condor, klik på det norske flag i øverste venstre hjørne på denne side :-)
 
condor2010-12-15 19:39
Antal indlæg: 31

Tak Steen. Så sad jeg lige der og følte mig temmelig dum. Men godt at der er hjælp at hente også for de tungnemme :-)
 
Anne-Grete2010-12-16 00:59
Antal indlæg: 39

Jeg kan ikke helt se fidusen med "ugens spørgsmål" og kan heller ikke finde ud at aflæse afstemningsresultatet. Men - jeg vil gerne vide hvem ham Mike Schofield er?

Jeg kunne forestille mig at man brugte forsiden til Helt Aktuelle Nyheder - ikke nogen der er måneder gamle.
Men det kræver jo at der er nogen der interesserede sig for at gøre noget ved siden ud over det gode spil .... og det er der vist ikke?

 
mettejuuldk2010-12-16 12:43
Antal indlæg: 36

Hvad med nogle spørgsmål der har noget med vores lille fælles dille at gøre? Som fx "Hvad vælger du i et spil, når du har mulighed for at lægge en bingo - men det giver modstanderen mulighed for at ramme 3 tre-dobler-felter? Mulighed A: Jeg lægger altid mine bingoer. Mulighed B: Jeg vil aldrig gøre mig så sårbar. Mulighed C: Det afhænger af mit humør den dag ...
 
horsens - Spil admin/Forum admin2010-12-16 16:31
Antal indlæg: 9750

Anne-Grete: Michael Schofield er en overtatoveret fange i den meget populære, amerikanske tv-serie Prison Break. En hurtig søgning på Google og voila...

Mette: Synes da "Ugens" spørgsmål siger lidt om klientellet herinde. Det er i hvert fald ikke HA-supportere, der sidder der bag skærmen og "flytter rundt på brikkerne" - hvis I forstår hvad jeg mener ;D
 
mettejuuldk2010-12-16 23:15
Antal indlæg: 36

Hej Horsens - jojo, det gør det da. Men nu har det ligesom sagt det samme om os ret længe ... Mit forslag er en reaktion på Steen-admins opfordring til at komme med nye ideer til afstemninger, og kan jeg bidrage til der sker noget nyt, vil jeg gerne det :-)
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?