Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Ord-junkie | 2015-11-17 11:31 | |
![]() | Spillere på toplisten Hvorfor spiller ingen af spillerne øverst på toplisten? Jeg har spillet herinde længe og har aldrig haft mulighed for at spille mod hverken Kragen65, jetlil, Joe10, tuttelut, Himmelpinden, horsens, caw, SteenKR eller Babelbygger. de har alle, siden jeg startede, ligget ret solidt øverst på toplisten (jeg har dog for en kort stund overhalet Babelbygger, YES!) Er I bange for at tabe jeres fine rating eller hvad? Kom nu an og hvis hvad I kan!! | |
Ord-junkie | 2015-11-17 11:33 | |
![]() | PS: Hvis man bare kan stå på toplisten i al evighed uden at spille, kunne der måske oprettes to lister: En all-time-topliste og en Her-og-nu-topliste. | |
anno1935 | 2015-11-17 13:44 | |
![]() | Din statistik siger 1000 point for 0 kampe Ord-junkie | |
gråtguld | 2015-11-17 15:15 | |
![]() | Kære ord -junki Måske hører dit indlæg mere under tråden : brok over skæbnen. Prøv :-))) | |
Mettroful | 2015-11-17 15:46 | |
![]() | Hmm..:) spiller altså jævnligt mod både SteenKR, himmelpinden og Horsens. Tror bare de mest spiller turnering. Så du må bare med der..:) | |
telib | 2015-11-17 15:50 | |
![]() | Det er fordi du kigger under web spil, de spiller mobil og er nok kun online der. Kan se du kun spiller på pc :-) | |
Jonisa | 2015-11-17 16:12 | |
![]() | Ord-junkie (fedt navn, altså!) - jeg har sendt dig en besked. | |
Ord-junkie | 2015-11-17 16:44 | |
![]() | Jeg spiller kun web-versionen, så min ranking der er 3196. | |
Ord-junkie | 2015-11-17 16:48 | |
![]() | Jeg synes, ordkamp på mobil forstyrrer for meget (har spillet mobil-spil under et andet brugernavn). Hvis I kun har spillet på mobil så prøv lige web-versionen ... især de hurtige web-spil er MEGET MEGET sjovere end langsommelige spil på mobil. Jeg har ikke stalket alle i top 10, men dem jeg HAR stalket, har ingen nye spil-resultater. | |
Ord-junkie | 2015-11-17 16:52 | |
![]() | Men tak for jeres forslag - både privat og her - men altså, mig og mobil Ordkamp: Nej tak. Been there, done that, også i top 10. | |
Ord-junkie | 2015-11-17 16:57 | |
![]() | PS: Hvis man kunne rette sine opslag ville jeg have tilføjet et "top-liste for web-versionen" i mit oprindelige opslag, men det kan man ikke. Så I må nøjes med at bliver spammet med en masse svar fra mig :) | |
Babelbygger | 2015-11-17 17:42 | |
![]() | Jeg spiller lidt på mobilen og ellers ikke, men tager meget gerne udfordringen op, hvis vi skulle være online samtidig på web-versionen :) Det er dog sjældent, at jeg er på der. Hvis du er desperat efter at møde gode spillere, kan du overveje scrabbleforeningen, hvor jeg også spiller :) | |
Ord-junkie | 2015-11-17 19:10 | |
![]() | Det ser jeg frem til, Babelbygger!!! Ang. scrabbleforeningen har jeg en del udfordringer mht koncentration i rum med andre mennesker, men måske en dag .... | |
Himmelpinden | 2015-11-17 21:43 | |
![]() | Hej Ord-junkie Jeg blev først lidt overrasket over at være nævnt da jeg ikke lige mente jeg var på toplisten, men det er jo selvfølgelig pc-versionen. Jeg har spillet rigtig meget på pc og specielt de hurtige spil, men med en lille størrelse på knap 3 år bliver man tit forstyrret og der er mobil spil rare fordi man kan spille hvornår man vil og det gør ikke noget hvis man bliver forstyrret. Så vidt jeg husker så forsvinder man efter et stykke tid hvis man er inaktiv. Men det er så vidt jeg ved nok at logge ind for at holde pladsen. Jeg er tit logget ind via pc da jeg taster resultater til turneringer på den bærbare. Så kan kun give dig ret i at en mere aktiv topliste nok ville være at foretrække. | |
Ord-junkie | 2015-11-17 21:51 | |
![]() | Tak for pip og forklaring, Himmelpind. Det er nok bare fordi man bruger samme profil på web og mobil og så er alle web-stjernerne "gået mobil". HVIS dette indlæg nu skulle få nogle stjerner til at nappe et web-spil i ny og næ er jeg klar til kamp!! | |