Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 668
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
ebuydk2015-12-26 18:57
Antal indlæg: 267

hvad sker der her????
Jeg spiller et spil som er begyndt på min ipad. Den har ikke pointberegner. Skifter derfor til min Samsung telefon. Lægger ordet lugar og får til min glæde bogstaver med en joker og med mulighed for at få en bingo. Ved tjek på min ipad har den fået andre bogstaver uden mulighed for bingo. Jeg har foto af begge situationer. ???

2tuf2015-12-28 07:10
Antal indlæg: 1204

Hej ebuydk.
Der sker det at dine 2 enheder har kontaktet ordkamp serveres på 2tidspunkter uden at de 2enheder er synkroniseret indbyrdes. Formentlig pga en - uheldig - kombination og sammenfald af tidspunkt for enhedernes kontakt til server sammenholdt med perioden for hvor længe en lokal cache på dine enheder beholdes.
Dette har tidligere været diskuteret på dette forum.
Hvis du vil undgå denne situation er løsningen at logge ud af ordkamp inden du skifter til anden enhed.
/godt nytår

ebuydk2015-12-31 17:18

Tak for info. Ved du også om der er mere end et udgangsscenario af situationen. Altså kan man alt efter hvad man gør, ende med een af to muligheder [bogstavskombinationer]?
Godt nytår

horsens - Spil admin/Forum admin2015-12-31 23:22
Antal indlæg: 9756

Hej ebuy, forstår ikke helt dit spørgsmål ovenfor, men hvis du vil sende dine screens til ordkamp@gmail.com, vil jeg kigge på det

ebuydk2016-01-01 13:07

Godt nytår. Jeg mener om man kan ende op med enten den ene bogstavskombination eller den anden, alt efter hvordan man gebærder sig. Logger ind eller ud etc.?

horsens - Spil admin/Forum admin2016-01-01 22:13
Antal indlæg: 9756

Det burde ikke være muligt at få forskellige bogstavkombinationer på de forskellige enheder, derfor vil jeg gerne se dine screens for at se, om der er en logisk forklaring

Lilli2016-01-02 12:35
Antal indlæg: 3892

Jeg køre også på to enheder, uden at logge af eller på, dert sker så nogle gange at skærmene ser forskellige ud, men får så at vide at spillet skal synkroniseres, og så går der lidt tid inden jeg kan spille videre :-)

Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?