Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 967
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
condor2011-02-01 21:31
Antal indlæg: 31

Hurra flere medlemmer
Er det bare mig, eller er det ikke som om, der efterhånden er flere medlemmer på Ordjagt.
Jeg synes oftere og oftere, at der faktisk er gang i den, når jeg logger på. Det er dejligt, og jo flere der er, des flere kommer der nok også til, for det hele fordrer jo, at der er en at spille med, når lysten kommer over en.

 
horsens - Spil admin/Forum admin2011-02-01 21:55
Antal indlæg: 9750

Der er kommet nogle nye til, ja, men de spiller for det meste singlespil (de øver sig nok:)), men ellers er det de samme ho'der, der holder til her...
 
condor2011-02-01 22:01
Antal indlæg: 31

Men når de så er færdige med at øve sig, skal vi så ikke bare håbe på, at de også har lyst til at lege med os andre :-)
 
All in2011-02-01 22:10
Antal indlæg: 107

ellers tager jeg gerne en Panik med dem ;)
 
SteenKR - Spil admin2011-02-01 23:48
Antal indlæg: 976

Tag godt imod de nye. Tilbyd dem et NORMAL-spil uden rating, hvor I lige forklarer nogle af de fif, der skal til. Det gør det lidt lettere at komme igang uden alt for mange tæsk. Den halve time (som det normalt tager), er givet godt ud, synes jeg.
 
mettejuuldk2011-02-02 09:46
Antal indlæg: 36

Jeg kan huske da jeg var ny, der spillede jeg med en der var så sød at fortælle mig fx hvad jeg kunne skrive med c, altså cv, cd, pc osv, forkortelser jeg ikke var opmærksom på var "lovlige", det fik mig til at føle mig meget velkommen. Men jeg fik nu tæsk alligevel :-)
 
Paloma2011-02-02 17:38
Antal indlæg: 123

Det husker jeg også, Mette....:)
Jo, jeg synes også, at det er vigtigt at tage godt imod de nye.
Nu, hvor vi kan "synes godt om ordjagt" på Facebook, kunne det jo også være en måde at udbringe Ordjagt på for at få flere medlemmer. Vi er i øjeblikket 17 personer, der synes godt om Ordjagt - jeg håber, at vi bliver mange flere!
 
Pedal2011-02-05 17:13
Antal indlæg: 10

Det er dejligt med flere medlemmer - og jeg synes, at SteenKR's opfording lyder skøn. Den vil jeg i hvert fald følge.
Med tak for mange gode spil - og især tæsk - i en god atmosfære og med ønsket om en god weekend til alle
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?