Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Dinadus | 2016-05-31 14:36 | |
![]() | Modstandere der inviterer. Kære turneringsspillere. Jeg er i den situation at jeg har inviteret alle mine modspillere i en turnering og at en af deltagerne er blevet rasende og føler sig taget i røven,som vedkommende så pænt skrev. ;) Jeg forklarer at det ingen forskel gør hvem der inviterer men vedkommende står fast og er rasende,hvilken føles rigtig ubehageligt. Vedkommende siger ar vores spil er ugyldigt fordi han/hun ikke inviterede men omvendt. Jeg har slet ikke lyst til at spille igen men bare få kampen overstået da det er ligegyldigt hvor meget jeg forklarer og er venlig. Jeg har bare ondt i maven og er trist men plejer altid at være i godt humør ellers. Hvad er jeres holdning.? Hilsen den fortvivlede Dinadus | |
Dinadus | 2016-05-31 14:46 | |
![]() | Har forsøgt at undskylde | |
Ringe | 2016-05-31 15:49 | |
![]() | At spille ordkamp er ikke en kamp på liv og død. Vi skal kunne acceptere små afvigelser fra reglerne. Og skal også acceptere godmodigt drilleri. Jeg deltager selv, fordi jeg synes der er sjovt og synes det er synd, hvis kulturen i Ordkamp ændres. Når man har travlt til anden side, kan man overse, at der er ens tur til at invitere og så er man glad for at de andre minder en om det. Jeg bakker fuldstændig op om Dinadus. | |
BodilKat | 2016-05-31 16:01 | |
![]() | Stakkels dig! - og noget mærkeligt noget at blive tosset over... | |
telib | 2016-05-31 16:16 | |
![]() | Helt enig med med de 2 ovennævnte. Vi skal have det sjovt og hyggeligt, med de småfejl, vi alle laver. Altid en fornøjelse at spille mod dig Dinadus :-) | |
Jonisa | 2016-05-31 17:44 | |
![]() | Dinadus, - jeg har sendt dig en besked. | |
holk61 | 2016-05-31 17:50 | |
![]() | I visse turneringer er det den der ser "opslaget" først. ( en ny turnering er igang) der inviterer. Helt ærlig, stod jeg i din situation Dinadus, så afbrød jeg kampen og tager gerne - rating med i købet. Som Ringe ganske rigtig udtaler: liv og død?? Nej så bliv væk, vi skal have det sjovt... | |
Spike | 2016-05-31 17:55 | |
![]() | Føler med dig søde. Altid en fornøjelse at spille med dig. Knus | |
dorjac | 2016-05-31 18:32 | |
![]() | Spil du kampen færdig og så ellers ignorer den person - ikke værd at spille tid og godt humør på. Ordkamp er til sjov og hygge - det er der vist nogen der glemmer. | |
MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2016-05-31 18:52 | |
![]() | Tju - hej. Den pågældende spiller må vist have misforstået noget ;-) I de fleste turnerimger er der regler for, hvem der inviterer og hvornår. MEN der er i vid udstrækning plads til afvigelser efter behov og aftale spillerne imellem Bliver man inviteret 'i utide' er der flere muligheder: - man kan afvise invitationen - man kan spille langsomt (1 træk hver 3. dag efter at have informeret om at spillet hører til på et senere tidspunkt) OG det er absolut uhørt i turneringsverdenen at agere med aggressioner som du beskriver at have været ude for!!!! | |
Dinadus | 2016-05-31 20:24 | |
![]() | Tak for jeres svar. Jeg spiller kampen færdig og afslutter derefter kampen med en pæn tone fra min side. Hav en dejlig dag. Det hjalp med jeres kommentarer, tak :) | |
2tuf | 2016-05-31 20:27 | |
![]() | Dinadus . Det er jo ikke rart at være med i en kamp med dårlige vibrationer. Det er heldigvis enkeltstående tilfælde - ellers var der ikke mange turnerings spillere..... Jeg kender ikke den konkrete turneringturnering. Men jeg foreslår at du "tager udfordringen op" og læser og følger de regler om invitation der er. Hvis i ikke kan blive enige om det er turneringskamp, må spillet så fortsætte eller dø. Og så kan du jo se frem til at blive inviteret til en turneringskamp i nær fremtid. Set lidt fra den anden side, så vil jeg helst ikke have for mange spil igang samtidig Hvis jeg har for mange spil kørende, kan jeg ikke huske det enkelte spils taktiske dimension, og så er det ikke såååå spændende - synes jeg. Og lige om lidt får du flere liga kampe at boltre dig med :-) | |
steennielsen | 2016-08-19 23:54 | |
![]() | 2tuf man kan, som også sagt, da bare afvise hvis ikke man har tid/lyst eller absolut selv vil invitere. Længere er den ikke | |