Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 995
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
langager2011-02-17 10:10
Antal indlæg: 81

vinterferie?
Har I vinterferie, eller nyder I bare sneen og frosten herhjemme i Danmark?Jeg er ved at blive sindsyg af vinter og kulde.......Glæder mig SÅ meget til forår.I mit næste liv, vil jeg være bjørn, og gå i hi fra jul til påske.Skriv nu lidt....det er så kedeligt med alle de gamle indlæg!
 
Caw - Spil admin/Forum admin2011-02-17 14:26
Antal indlæg: 989

Har ikke vinterferie, har skole og job at passe =)
Personligt drømmer jeg om at sidde på en strand på Hawaii, eller noget i den dur. Jeg glæder mig utrolig meget til sommersolen stråler over Danmark =)

Caw
 
horsens - Spil admin/Forum admin2011-02-17 15:25
Antal indlæg: 9750

Har ikke som sådan ferie (får i hvert fald løn), men i og med jeg arbejder hjemme, og der ikke rigtig er noget at lave, fordi alle andre har fri :), så spiller jeg gerne eller læser en bog (pt. Jordens Søjler), mens jeg har arbejdsmailen og telefonen åbent.

Der er kommet temmelig meget sne her i Horsens, men ikke et fnug i København (snyd). Hader at skulle ud i det vejr, men nu kan jeg ikke trække den længere, for skal have fyldt køleskabet op, vi får besøg af kærestens mor og søn, som skal bo her hele weekenden. SUK!
Derudover så har jeg 3 langhårede norske skovkatte med korte ben :D, og når de kommer ind ude fra sneen, så slæber de et helt ton sne med ind, og jeg skal redde og tørre deres pels og vaske gulv. Dobbelt SUK!

Nej, ville helst ikke sove 3-4 måneder væk, men bruge tiden til at rejse verden rundt, opleve et nyt land, ny kultur, nye mennesker...skal bare lige ramme de 7 rigtige tal :P
 
Marlin2011-02-17 16:40
Antal indlæg: 423

Lyder hyggeligt, send et stort MIAUVVV til dinne katte, jeg elsker katte men desværre er min søster og andre i familien katteallergikere.
Venlig hilsen Marlin
 
farso52011-02-17 20:51
Antal indlæg: 21

Hej. Jeg holder ikke vinterferie endnu, men i næste uge bliver det til et par dage i hovedstaden, som turist.
Jeg giver langager ret: Bjørn om vnteren og folkeskolelærer om sommeren - det må være ønsket i det næste liv ;-)
Ha' en god aften !!
 
All in2011-02-17 22:04
Antal indlæg: 107

Er det vinterferie..? Jeg arbejder godt nok i butik, men har ikke lagt mærke til nogle ændringer siden januarudsalget satte ind ( i december...)
. Hmm...tjooo nu alligevel....der er vist flere unger derinde, men de er piv ringe kunder !

Og nej der er ikke faldet et eneste fnug i København. Men vi har vist også allerede brugt kvoterne for snerydning lang tid frem, så godt vi har så mange troende (hmm...trosretninger?) herovre, så vi i samlet flok kan bede om bedre vejr lokalt ;-)
Og ja, "sommer sommer kom nu snart" !
 
Paloma2011-02-17 22:23
Antal indlæg: 123

Vinterferie...?

Tja, her er det jo højsommer og karnevalstid. Nogle holder ferie, men de fleste har den del overstået i januar - og sommerferie forstås!
Vi sveder og sukker efter vand...se, så ulige er tingene fordelt......
 
Marlin2011-02-17 23:34
Antal indlæg: 423

Vi burde jo sende dig nogle sække med fin hvid sne!! Her oppe i Vendsyssel vader man rundt i sne til langt op ad støvlerne. Og der er KOOOLDT, huha jeg har meget tøj på.
Nu går jeg hjem , sov godt når du når så langt.
Venlig hilsen
Marlin
 
anne81672011-02-19 09:00
Antal indlæg: 32

Har vinterferie, eller rettere den er jo ved at være slut. Sidder i Tyrkiet vi har haft 18-20 grader i skyggen og 4-5 timer hver dag med skyfrit vejr. I dag er der dog blæsende og køligt - så vi er på nedtrapning og gør os klar til at lande i Billund og skovle bilen fri for sne.
Annette
 
condor2011-02-22 14:04
Antal indlæg: 31

U-ha. Jeg har været i Ha Noi hele vinterferien, og det var vist et velvalgt tidspunkt i "begge ender". Det er vinter nu derude - "kun" 15-20 grader, men til gengæld får man en luftfugtighed som er til at holde ud, og i øvrigt meget sparsomt med regn. Så det har været dejligt.
I morgen truer hverdagen igen :-)
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?