Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 684
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Jonisa2016-06-26 21:47
Antal indlæg: 2162

LG G2 vil ikke registrere mit simkort.
I går gjorde en popup-besked mig opmærksom på, at jeg var ved fjerne simkortet fra min telefon, hvilket jeg IKKE var.

Efter genstart af telefon, kunne den igen registrere simkortet. I løbet af lørdagen måtte jeg genstarte telefonen 4-5 gange for at opnå mobiladgang, så at sige.

Det lignede faktisk en periodisk fejl....... - indtil i formiddags, hvor telefonen siden konsekvent har "nægtet" at registrere simkortet.

Simkortet virker udmærket på andre telefoner.

Er der nogen der har oplevet tilsvarende manglende registrering af et givet simkort på en givet telefon?

2tuf2016-06-27 09:58
Antal indlæg: 1204

for en del telefoner siden da telefonerne hed ericsson og nokia, hvor simkort skuffen ikke altid var så stramtsiddende,, mistede simkortet nogle gange forbindelsen. dengang løste jeg problemet med en lille stykke foldet staniol.
det var dengang sim kort var større og tykkere.
idag ville jeg sikkert prøve med en lille tynd label, med noget lim som ikke binder alt for godt.

Jonisa2016-06-27 16:50

En farlig manøvre, så at sige.......

- da kortholderen klikkes ind i siden af telefonen, - og klikkes ud igen ved hjælp af en spids genstand.

Hvilket kan efterlade sølvpapiret i telefonen, forstås.

Har sidenhen fundet et sted at få fejlen udbedret for 320,-............ Den specifikke reparation fremgår faktisk af butikkens hjemmeside.

c23572016-06-27 19:57
Antal indlæg: 3627

Har haft samme problem flere gange med forskellige telefoner og kort Har måtte ty til både et stykke tynd karton da min telefon var en ericsson med skuffe, min sidst oplevelse i den retning løste jeg med 2 lag selvklæbende plastfolie

2tuf2016-06-29 19:54
Antal indlæg: 1204

@jonisa: Hvad er løsningen på problemet? Skal der udskiftes en del i telefonen?
Som jeg skrev: "...idag ville jeg sikkert prøve med en lille tynd label..."
Dvs IKKE sølvpapir - men noget som sidder fast på sim-kortet, som c2357 også har brugt.

Jonisa2016-06-29 22:23

Det var ikke kortskuffen....... - det var "bundkortet".

- så nu hedder det Samsung Galaxy S5 i stedet for LG G2.

Men tak for hjælp og forslag!

Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?