Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2016-07-10 17:06 | |
![]() | Tilbud til turneringslederne Hej alle gæve turneringsledere En del af jer sorterer jeres spillere efter forskellige kriterier i forbindelse opsætning. c2357 har tidligere fikset en funktion til at finde dataene frem fra Ordkamp. Med mange spillere var det lidt tungt og ind i mellem tog det ret lang tid. Jeg har klaget min (vores) nød til Monk, som har udviklet en lille funktion til os. Funktionen har jeg lagt ind i et regneark, så spillernavne nu hurtigt kan hentes sorteret efter flere forskellige kriterier. Her er læseadgang til arket, så I kan se, om det er noget I har lyst til at få en kopi af: goo.gl/VVlHWJ I øvrigt ser kommandoen sådan her ud: www.ordkamp.dk/searc...?u sername= Send mig en mail, hvis du vil have en kopi til brug for opsætning af dine turneringer. | |
MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2016-07-10 17:10 | |
![]() | Og kommandoen skulle soå ikke have været oversat af Ordkamp: www.ordkamp.dk/search/sea rch_custom.php?username= | |
MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2016-07-10 17:13 | |
![]() | SUK! Alle gode gange tre: www.ordkamp.dk/search/sea rch_custom.php?username= | |
MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2016-07-10 17:16 | |
![]() | Nå, det vil ikke som jeg: Kopier linien til en adresselinie i en browser, fjern den blanke mellem 'sea' og 'rch_', indtast en spillernavn og se resultatet. | |
MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2016-07-10 18:02 | |
![]() | Og så ser jeg at læse-versionen ikke vil vise data. Men det fungerer altså i skrive-versionen ;-) | |
MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2016-07-10 18:05 | |
![]() | Og nu virker det også i læseversionen :-O .... der er vist nisser på spil i dag ;-) | |
Jonisa | 2016-07-10 18:34 | |
![]() | Stor tak her fra til MrsLigaChef og Monk! | |
MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2016-07-11 17:04 | |
![]() | Jeg har lavet kopier og sendt links til en række af turneringslederne, som jeg tror kan have glæde af det. Er der flere, der vil have en kopi, siger I bare til :-) | |