Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
horsens - Spil admin/Forum admin | 2016-08-11 09:41 | |
![]() | Oploade billede på Samsung tablet Er der nogen der kan hjælpe med en guide til, hvordan man får opladet et nyt billede, når man spiller på en Samsung tablet? | |
MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2016-08-11 18:53 | |
![]() | Jeg tror bestemt at det er samme måde på en Samsung mobil og tablet :-) - og nok også alle andre Android'er. Tryk på de tre prikker øverst til hjørne af App'en Vælg Indstillinger -> Profilbillede Tryk Opdater og vælg enten Anvend kamera (vend kammeraet til at tage en selfie til venstre for kameraet i bunden) eller Vælg fra dit galleri. Billedet bliver sendt til godkendelse hos administratorerne, så vent med lidt tålmodighed på at de ser det ;-) | |
lenelum - Ikke længere medlem | 2016-08-11 19:28 | |
![]() | Jeg kunne godt så langt også. Men problemet er nok at man ikke kan få flyttet billedet over i den lille ramme fra det uploadede, fordi man ikke kan lave den indramning der gør at det kommer over i den lille ramme. Det var der jeg kiksede på Android telefon og måtte på pc for at gøre det :-)) | |
lenelum - Ikke længere medlem | 2016-08-11 19:30 | |
![]() | Hov nu kan jeg se hvad du mener swedane. Jeg var inde over Chrome og på hjemmesiden. :-). Så nok derfor | |
MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2016-08-11 19:37 | |
![]() | Det ser ud til at der er en fejl i App'en eller at Ordkamp ikke har adgang til at skrive på enheden. | |
Bente S | 2016-08-24 18:29 | |
![]() | Er det lykkes at oploade profilbilled lenelum? Jeg spiller på Samsung mobil, beskeden jeg får er at billedbehandlingsprogram ikke bliver understøttet af enhed??? | |