Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 681
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
horsens - Spil admin/Forum admin2016-08-11 09:41
Antal indlæg: 9756

Oploade billede på Samsung tablet
Er der nogen der kan hjælpe med en guide til, hvordan man får opladet et nyt billede, når man spiller på en Samsung tablet?

MrsSweDane - Spil admin/Forum admin2016-08-11 18:53
Antal indlæg: 5965

Jeg tror bestemt at det er samme måde på en Samsung mobil og tablet :-) - og nok også alle andre Android'er.

Tryk på de tre prikker øverst til hjørne af App'en

Vælg Indstillinger -> Profilbillede
Tryk Opdater og vælg enten Anvend kamera (vend kammeraet til at tage en selfie til venstre for kameraet i bunden) eller Vælg fra dit galleri.

Billedet bliver sendt til godkendelse hos administratorerne, så vent med lidt tålmodighed på at de ser det ;-)

lenelum - Ikke længere medlem2016-08-11 19:28
Antal indlæg: 1255

Jeg kunne godt så langt også. Men problemet er nok at man ikke kan få flyttet billedet over i den lille ramme fra det uploadede, fordi man ikke kan lave den indramning der gør at det kommer over i den lille ramme.
Det var der jeg kiksede på Android telefon og måtte på pc for at gøre det :-))

lenelum - Ikke længere medlem2016-08-11 19:30
Antal indlæg: 1255

Hov nu kan jeg se hvad du mener swedane. Jeg var inde over Chrome og på hjemmesiden. :-). Så nok derfor

MrsSweDane - Spil admin/Forum admin2016-08-11 19:37
Antal indlæg: 5965

Det ser ud til at der er en fejl i App'en eller at Ordkamp ikke har adgang til at skrive på enheden.

Bente S2016-08-24 18:29
Antal indlæg: 84

Er det lykkes at oploade profilbilled lenelum? Jeg spiller på Samsung mobil, beskeden jeg får er at billedbehandlingsprogram ikke bliver understøttet af enhed???

Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?