Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Nørholm | 2016-08-29 11:34 | |
![]() | Kun for smartphones? Hej Jeg tilmeldte mig i "Ordkamp" i går; men det ser ud til, at der stort set kun dystes på mobiler? Der ernæsten aldrig nogen logget ind på de 2 webbaserede spillerum? Eller har jeg misforstået noget ...?! mvh | |
MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2016-08-30 12:32 | |
![]() | Hej Nørholm Ordkamp er oprindeligt udviklet til PC. Men efterhånden er der meget få PC-spillere tilbage. Prøv eventuelt at oprette en tråd under Snak for at høre, om der er nogen, der har lyst til at spille webbaseret/PC-spil med dig :-) Fordelene ved mobil-spillene har fået flere og flere til at skifte over til denne form. Det er også på den mobile platform at alle turneringerne bliver gennemført. | |
Nørholm | 2016-08-30 12:45 | |
![]() | Tak for svaret. Jeg har ingen smartphone, så jeg er jo lidt handicappet. Jeg må så holde mig til Giraffen ... ;-) Og så har jeg også spillet et par enkelte spil på webfeud.com - men der er vist ikke så mange danskere. Måske ender det med, at jeg må investere i en tablet ... | |
MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2016-08-30 14:45 | |
![]() | Efterhånden kan man klare rigtig meget på en tablet ;-) Læse avis og bøger, se film og tv, ordne bankforretninger og selvfølgelig søge alskens informationer. En fordel frem for PCen er at en tablet ikke bruger tid på at starte op hver gang man skal bruge den. Hvis du bliver mobil, vil du opdage at vi er en flok hyggelige mennesker, der sætter god spillemoral højt. Spiller færdigt, siger goddag og farvel, chatter hyggeligt sammen og i det hele taget hygger os med spillet og hinanden :-) | |
Nørholm | 2016-08-30 16:07 | |
![]() | Ja, det kunne da være hyggeligt; nu skal jeg så stille og roligt preparere min kone, så jeg "får lov" til at købe en iPad :-) Ved du, om alle iPads kan bruges til ordkamp? | |
Pia Hjelm | 2016-08-30 16:09 | |
![]() | Alle tablets kan bruges ;-). | |
Nørholm | 2016-08-30 16:12 | |
![]() | Takker :-) | |
Pia Hjelm | 2016-08-30 16:13 | |
![]() | Der findes tablets der er billigere end IPad. Men jeg synes at IPad er lettere at lære at bruge, hvis man er helt ny ud i den slags. :-) | |
2tuf | 2016-08-31 00:31 | |
![]() | dette indlæg hører mere til her.... @nørholm. det kan lade sig gøre at spille mobiludgaven på pc. Hvis du har mod på det kan du måske starte op på pc, indtil du får får lov... ################## da jeg testede det var det på windows 7. c2357 testede det med succes på windows 10 du kan læse mere om det - samt en vejledning jeg oprettede. www.ordkamp.dk/forum...#l astreply hvis du kommer igennem med det må du gerne dele ud af dine erfaringer. du må gerne invitere mig til et mobil prøve spil. :-) | |
Himmelpinden | 2016-08-31 07:58 | |
![]() | Ved smartphones skal det så vidt jeg ved være IPhones eller androidbaseret smartphones ikke Windowsbaseret og hvis der ellers findes Windowsbaseret tablets skal du også undgå dem så ipad eller androidbaseret tablets når vi snakker ordkamp. | |
Nørholm | 2016-08-31 08:41 | |
![]() | @2tuf: Tak for dit svar. Det lyder spændende ... - men jeg kan ikke finde din vejledning ud fra det link, du angiver ...?! Kan du måske opgive et mere præcist link? | |
MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2016-08-31 08:55 | |
![]() | www.ordkamp.dk/forum...#l astreply | |
Nørholm | 2016-08-31 09:56 | |
![]() | @2tuf: Jeg har nu sendt dig en udfordring via mobilapp :-) @MrsSweDane: Tak for linket. Det så meget kompliceret ud, men der var et link til BlueStacks App, som jeg har installeret, og nu er jeg så spændt på, om det virker. Jeg har også sendt dig en udfordring. | |
2tuf | 2016-08-31 17:05 | |
![]() | godt at høre det virker. så du valgte at bruge bluestacks app? det var vist den som c2357 rapporterede var meget mere ressourcekrævende og crashede engang imellem. men du må gerne samle dine erfaringer og instalkationstips. når du har flere erfaringer kan du udgive det til hjælp til andre som ikke har smartphone... | |
Nørholm | 2016-08-31 18:26 | |
![]() | Ja, nu har jeg afsluttet 2 spil, og har gang i 3 på min "mobil" - og indtil videre uden problemer overhovedet! :-) | |
2tuf | 2016-08-31 18:34 | |
![]() | hvis du undgår mobil, så husk at indkassere dit 'goodwill klip' ved konen :-) | |
Nørholm | 2016-08-31 19:00 | |
![]() | Ha-ha, ja det skal jeg huske :-) | |